perottol Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sgt. Peppers Lonely Hearts Club BandRevolver Rubber Soul The Beatles (White Album) Abbey Road Disse albumene er (etter min og mange andres mening) de 5 største albumene av the Beatles 6815670[/snapback] Fullstendig enig, kanskje en annen rekkefølge. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Bra guide Mojo Men hva er beste sangen til Beatles da? Her er det enten Maxwells Silver Hammer eller We Can Work It Out. "Life is very short, and there's no time For fussing and fighting, my friend. I have always thought that it's a crime, So I will ask you once again." Akkurat under sitatet ovenfor er det helt enormt sykt bra, lurer på om Beatles visste at her satt de og lagde historie når de lagde det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Bra guide Mojo Men hva er beste sangen til Beatles da? Her er det enten Maxwells Silver Hammer eller We Can Work It Out. "Life is very short, and there's no time For fussing and fighting, my friend. I have always thought that it's a crime, So I will ask you once again." Akkurat under sitatet ovenfor er det helt enormt sykt bra, lurer på om Beatles visste at her satt de og lagde historie når de lagde det. 6817192[/snapback] Legger ved teksten til "Maxwells Silver Hammer" Utrolig morsom tekst! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): "Joan was quizzical studied pataphysical science in the home Late night all alone with a test-tube, Oh oh, oh oh. Maxwell Edison majoring in medicine calls her on the phone, Can I take you to the pictures Joan. But as she’s getting ready to go, a knock come on the door. Bang bang Maxwell’s silver hammer came down upon her head, Bang bang Maxwell’s silver hammer made sure that she was dead. Back in school again, Maxwell plays the fool again, teacher gets annoyed, Wishing to avoid an unpleasant scene, She tells Max to stay when the class has gone away, So he waits behind, Writing fifty times I must not be so But when she turns her back on the boy, he creeps up from behind, Bang bang Maxwell’s silver hammer came down upon her head, Bang bang Maxwell’s silver hammer made sure that she was dead. P.C. thirty-one said, we’ve caught a dirty one, Maxwell stands alone Painting testimonial pictures oh oh oh oh. Rose and Valerie screaming from the gallery say he must go free. The judge does not agree and he tells them so oh oh. But as the words are leaving his lips, a noise comes from behind, Bang bang Maxwell’s silver hammer came down upon his head, Bang bang Maxwell’s silver hammer made sure that he was dead. Silver hammer man. " Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Bra guide Mojo Men hva er beste sangen til Beatles da? Her er det enten Maxwells Silver Hammer eller We Can Work It Out. "Life is very short, and there's no time For fussing and fighting, my friend. I have always thought that it's a crime, So I will ask you once again." Akkurat under sitatet ovenfor er det helt enormt sykt bra, lurer på om Beatles visste at her satt de og lagde historie når de lagde det. 6817192[/snapback] Legger ved teksten til "Maxwells Silver Hammer" Utrolig morsom tekst! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): "Joan was quizzical studied pataphysical science in the home Late night all alone with a test-tube, Oh oh, oh oh. Maxwell Edison majoring in medicine calls her on the phone, Can I take you to the pictures Joan. But as she’s getting ready to go, a knock come on the door. Bang bang Maxwell’s silver hammer came down upon her head, Bang bang Maxwell’s silver hammer made sure that she was dead. Back in school again, Maxwell plays the fool again, teacher gets annoyed, Wishing to avoid an unpleasant scene, She tells Max to stay when the class has gone away, So he waits behind, Writing fifty times I must not be so But when she turns her back on the boy, he creeps up from behind, Bang bang Maxwell’s silver hammer came down upon her head, Bang bang Maxwell’s silver hammer made sure that she was dead. P.C. thirty-one said, we’ve caught a dirty one, Maxwell stands alone Painting testimonial pictures oh oh oh oh. Rose and Valerie screaming from the gallery say he must go free. The judge does not agree and he tells them so oh oh. But as the words are leaving his lips, a noise comes from behind, Bang bang Maxwell’s silver hammer came down upon his head, Bang bang Maxwell’s silver hammer made sure that he was dead. Silver hammer man. " 6819974[/snapback] Morsom, men ikke verdens beste. Jeg er lei den. Liker bedre And your bird can sing for eksempel. Savoy Truffle er også en max fet sang! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hopp i havet din pelskledde eks-narkis. Maxwell eier deg! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Morsom, men ikke verdens beste. Jeg er lei den. Liker bedre And your bird can sing for eksempel. Savoy Truffle er også en max fet sang! 6834387[/snapback] Nå har jeg heller aldri påstått at dette er verdens beste sang, bare at teksten er morsom Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Morsom, men ikke verdens beste. Jeg er lei den. Liker bedre And your bird can sing for eksempel. Savoy Truffle er også en max fet sang! 6834387[/snapback] Nå har jeg heller aldri påstått at dette er verdens beste sang, bare at teksten er morsom 6835055[/snapback] Jeg mente ikke at du sa det heller. "Moteksempelet" mitt var nok ikke det beste heller. Det er jo en helt annen type sang enn Maxwell's silver hammer. Forresten Mojo Pin, så du at jeg skrev i gjesteboken på siden din? ^^ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Morsom, men ikke verdens beste. Jeg er lei den. Liker bedre And your bird can sing for eksempel. Savoy Truffle er også en max fet sang! 6834387[/snapback] Nå har jeg heller aldri påstått at dette er verdens beste sang, bare at teksten er morsom 6835055[/snapback] Jeg mente ikke at du sa det heller. "Moteksempelet" mitt var nok ikke det beste heller. Det er jo en helt annen type sang enn Maxwell's silver hammer. Forresten Mojo Pin, så du at jeg skrev i gjesteboken på siden din? ^^ 6838685[/snapback] Hvilken gjestebok, og ikke minst; hvilken side ? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Den på hjemmesiden din. http://fredrikkostol.moo.no ^^ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Den på hjemmesiden din. http://fredrikkostol.moo.no ^^ 6843658[/snapback] Uffda.. Hadde nesten glemt at jeg hadde den der.. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Den på hjemmesiden din. http://fredrikkostol.moo.no ^^ 6843658[/snapback] Uffda.. Hadde nesten glemt at jeg hadde den der.. 6843848[/snapback] ^^ Forresten, har du lest bladet Mojo? Et engelsk musikkblad, de hadde 100 best Beatles songs i august eller noe. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Den på hjemmesiden din. http://fredrikkostol.moo.no ^^ 6843658[/snapback] Uffda.. Hadde nesten glemt at jeg hadde den der.. 6843848[/snapback] ^^ Forresten, har du lest bladet Mojo? Et engelsk musikkblad, de hadde 100 best Beatles songs i august eller noe. 6845810[/snapback] Nei, har aldri hørt om det Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har du aldri hørt om bladet Mojo? Ta en tur innom Narvesen og kjøp deg et eksemplar. Det står genialt mye bra der... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Har du aldri hørt om bladet Mojo? Ta en tur innom Narvesen og kjøp deg et eksemplar. Det står genialt mye bra der... 6872629[/snapback] Ok Koster det mye ? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har du aldri hørt om bladet Mojo? Ta en tur innom Narvesen og kjøp deg et eksemplar. Det står genialt mye bra der... 6872629[/snapback] Ok Koster det mye ? 6873085[/snapback] Ligger på rundt 60 -70 spenn. Med det samme kan du sjekke ut Q (mye samme stilen, men Q kom vel før Mojo...) Begge bladene legger med CD'er med aktuelt og tematisk innhold stort sett i hvert nummer.... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Begge bladene er et must. Også har vi Uncut! Kjøpte du nummeret om Barrett, Tumbleweed? Fulgte med en genial CD. (Sept 2006) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Okei, må jeg sjekke ut Bare kjøpt RollingStone før Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Begge bladene er et must. Også har vi Uncut!Kjøpte du nummeret om Barrett, Tumbleweed? Fulgte med en genial CD. (Sept 2006) 6873564[/snapback] Nei, det er sjelden jeg kjøper disse nå om dagen. Litt synd egentlig, kjøpte både Q og Mojo (samt tre fire gitarmagasiner) fast for noen år siden. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ok! Bladet er vel i salg fortsatt. Anbefaler deg å kjøpe det, var masse godsaker på CD-en. 1. The Dears - Whites Only Party 2. Micah P Hinson & The Opera Circuit - You're Only Lonley 3. The Young Knives - Loughborough Suicide 4. PF Sloan - Eve Of Destruction 5. Captain Beefheart - Ice Cream For Crow 6. Slade - Miles Out To Sea 7. Comets On Fire - Lucifer's Memory 8. Billy Mackenzie - Baby 9. Nazz - Meridian Leeward 10. Chris Difford - Up The Junction 11. Amon Duul II - Archangel Thunderbird 12. Lambchop - Paperback Bible 13. Chilli Willi & The Red Hot Peppers - Goodbye Nashville, Hello Camden Town 14. Pulp - Deep Fried In Kelvin Lenke til kommentar
collet Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Flott guide. Beatles ruler. Sgt.Pepper og Abbey Road er to fantastiske og viktige plater i musikkhistorien. 6618797[/snapback] Her er btw en omfattende(!) anmeldelse av Abbey Road. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå