Snoop Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei alle sammen! Jeg har nettop skaffa meg WIN XP! Og jeg starter dataen alt går normalt, Når den er "klar" er den allikavel ikke klar! På start menyen kommer det bare et timeglass og ikke noe skjer hvis jeg trykker på start eller noen av ikonene der! Og min datamaskin kommer det bare en lommelykt som står der ok lyser, lol Og den vil ikke jobbe sellom den egentlig er klar, Det tar som oftest 1min får den slutter å være sånn! Har dere en løsning? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har du ADSL fra Telenor? Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Ja, det har jeg! Lenke til kommentar
Destro Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Den prøver å få ip addrese fra dhcp serveren tror Jeg. Etter det som jeg har lest. vis du søker på forumet så finner du løsningen :wink: eller du kan vente å se om det er noen som gir deg svaret. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Da må du ordne litt i TCP/IP innstillingene dine. Her er det linker til Win98/ME og WinXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå