Gå til innhold

Nokia N70 Deksel


Me04

Anbefalte innlegg

Jeg håper dette er det riktige stedet å spørre om deksler til N70. Jeg lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i den MTV dekslen til Nokia N70 :cool: . Eller noen andre deksler. Vet noen det så håper jeg du/dere kan si hvor! :innocent:

 

Tusen takk på forhånd! :w00t::thumbup:

Her er et bildet!

post-84422-1154767915_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv ebay. Der finner du alt.

6619822[/snapback]

Jepp, det kryr av dekseler til n70 på ebay, og andre telefoner også

6620559[/snapback]

 

 

Jepp, jeg fant deksler til N70 i mange forskjellige farger (rosa, grønn, blå, rød, gull, sølv etc.), men jeg fant ikke MTV deksel.

 

PS: Jeg gikk inn for gøy for å se om jeg kunne finne noe. :p

Lenke til kommentar
:( men det som er problemet det er at de vil ha kortnummer og et annet nummer også når jeg registrerer meg på ebay. jeg taster inn konto nummeret mitt der det står kortnummer og så taster jeg inn et tall på 3 som står bak på kortet i det andre feltet men det står at jeg må taste inn riktig. på det stedet får jeg problemer. an noen vær så snill hjelpe meg? :innocent:
Lenke til kommentar

F**n. :cry: jeg snakka med de live chat folka til ebay som hjelper deg med å registrere og de sier at kortet ikke kan registreres. Så den sjansen gikk ikke. Tusen takk for dere som svarte meg. Men jeg må nok finne et annet sted jeg kan kjøpe deksel. JEg håper noen andre som vet hvor jeg kan få tak i noen brae dekseler sier ifra!

:thumbup:

Lenke til kommentar
F**n. :cry:  jeg snakka med de live chat folka til ebay som hjelper deg med å registrere og de sier at kortet ikke kan registreres. Så den sjansen gikk ikke. Tusen takk for dere som svarte meg. Men jeg må nok finne et annet sted jeg kan kjøpe deksel. JEg håper noen andre som vet hvor jeg kan få tak i noen brae dekseler sier ifra!

:thumbup:

6626634[/snapback]

 

Trenger du å oppgi VISA for å registrere deg i det hele tatt?

Jeg trodde man kunne trengte dette hvis man skulle selge noe der jeg. Var ihvertfall slik når jeg regga meg der for 1 år siden.

Lenke til kommentar

Har du Visa Electron, eller vanlig Visa? Med Visa electron må du ha kontakt med banken for å kunne bruke. Dvs. ikke netthandel, skrive under på kvitteringer (sånn bare srkive under uten å trekke kortet) osv.

 

Men kun i butikker, kinoer osv. (hvor du trekker kortet og taster koden i en terminal) eller minibank. Også nettbanken da.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Hva med å prøve en nokia servicestasjon? De har garantert et delenummer og mulighet til å bestille det dekselet dersom du ønsker det.

 

Jeg betalte selv kr. 175 for originalt N70 deksel av en nokia forhandler

6629266[/snapback]

 

 

Hvor prøver jeg det?

Lenke til kommentar

Jeg sendte postbanken e-post og spurte om det Mobilknut sa om at jeg må kontakte banken. :ermm:

De svarte følgende:

 

"Hei!

Takk for din henvendelse.

Det er ikke mulig å betale på internett med visa electron.Så før du fyller 18 kan du ikke selv bestille ting over internett."

 

Så jeg vet ennå ikke hva jeg skal gjøre? Finnes det ikke noen annen kanskje norsk side som selger deksler? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...