frostbitten Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Heia Jeg skal i løpet av måneden oppgradere boksen min med en del stæsj som jeg vet trenger en del strøm. PSU'en er en Bequiet 420W og resten av systemet blir å bestå av: - Core 2 Duo E6600 - GF 7900 GT - Asus P5W DH Deluxe - 1 Stk HDD, da denne pc'en blir en ren spillepc. (bruker Linux til alt annet) Overklokking er selvfølgelig en faktor dere må ta i betrakning. Vesentlig Edit: Spørsmålet er som følger: Vil denne PSU'en holde til det systemet? Endret 7. august 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er det ny psu du hinter om? Eller var det en skrytetråd? annbefaler: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=159376 http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=157098 Spørs hvor mye penger du har å rutte med =) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Poenget med tråden var at jeg skulle spørre dere om den PSU'en var tilstrekkelig, men det har jeg jo elegant klart å unngå Jeg gidder jo ikke å bytte om det kan ungås, da jeg faktisk betalte 800 kroner for den i sin tid Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Prøv det, dersom det feiler så kjøper du en ny PSU på rundt 580W. Greit å ha litt i reserve om du skal bygge ut. Endret 8. august 2006 av Gorguss Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tror den skulle fungere akkurat. Men om pc'n vil være så veldig stabil hvis du skal overklokke,det tviler imidlertid jeg på. Hva gir den på +12V? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Tror den skulle fungere akkurat. Men om pc'n vil være så veldig stabil hvis du skal overklokke,det tviler imidlertid jeg på. Hva gir den på +12V? 6628774[/snapback] På +12V gir den 18 Ampere. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 +12V1 gir den 18A +12V2 gir den 12A Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 *bump* Da har jeg fått boksen i hus, men mangler skjermbilde når jeg slår på pc-en. Har ingen komponenter tilgjengelig for å feilsøke, men har en knapp på at PSU-en ikke er kraftig nok. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå