pizzafordi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Det hendte for fort, alt går for fort. Tid vet vi alle hva er, hva er det? Hun bråsnudde seg med illsinte øyne, det brant seg inn. Sengen braket. Forsiktig ristet hun på hode; hva er det som går av deg? Jeg skalv og var riktig så kvalm. Kan jeg bomme en røyk av deg? En illebefinnede situasjon som minner om livet på sitt beste, triviell iallefall. Moskva Marit bøyde seg ned og tok fram en Teddy og en stikkedåse. Fyrte den opp selv og passerte den videre. Endelig tenkte jeg, nytelse. Sånn kan det gå. Alt for en sigarett. Putt penger på automaten hvis du vil høre videre om den fantastiske historien. Endret 5. august 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 dette var en feil, kremt stor feil. skulle postes i forfatter instinktet. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Dette må være den tråden jeg har sett med høyest "what the fuck?" faktor evvar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Dette virker lovende, har puttet masse penger på automaten, come on ketchup! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Dette må være den tråden jeg har sett med høyest "what the fuck?" faktor evvar. 6617016[/snapback] Vet hva du mener Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er dette begynnelsen på en erotisk novelle med Moskva-Marit? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Dette må være den tråden jeg har sett med høyest "what the fuck?" faktor evvar. 6617016[/snapback] :!: , enig. Men er hypp på å lese historien Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Minner meg om denne http://bash.org/?246405 :!: Samme sjanger og sånt Endret 5. august 2006 av m_eide Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 /me putter masse penger på! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Marit reiste seg sakte opp av sengen med hengende kurver. Motløs, klarte jeg ikke få det festede blikket av henne. Det var som en besettelse, preget av et trauma jeg ikke viste spekteret av. Det var som en var fryktløs, å ha blitt det på en nedverdigende måte. Lammet, jeg tørset etter rent vann. En ting var sikkert, jeg var på bølgelengde med Moskva. Oppoverbakken var bestått, under flag-akten hadde jeg beiseret norske fjell. Det handler om å velge, alle kan være uimotståelige. Nå var det planlegging. Ville hun ane skepsis? Kansje hun er av den sjalu typen, den som tar til takke med det som byr seg og stiller ingen spørsmål. Mulighetene var åpnet, Aetat var nå en saga blott. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) "Marit reiste seg sakte opp av sengen med hengende kurver." Snakker vi om noe som ligner på dette? Edit: Fatter f.. ikke hvorfor jævelskapet klabba seg til Endret 5. august 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå