Gå til innhold

Hjelp til strømforsyning og kabinett AM2 plattform

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å bygge pc, men håper dere kan hjelpe meg med anbefalinger på strøm og kabinett.

Jeg skal bestille de andre komponentene fra sgh.no, fint om dere kan se der og gi meg noen anbefalinger og tips!

Hovedkort

Asus Asus M2N32-SLI/Deluxe, nForce590 SLI AM2

Prosessor

AMD Athlon64 X2 4200+, 2.2 GHz, Dual Core, 2x512KB Cache, Socket 939, BOX

Grafikkort

Asus EN7600GT/2DHT/256MB, GeForce 7600GT, 256MB GDDR3, Dual DVI, VIVO, HDTV, PCI-Express, Retail

Trenger vel minst 400 w, og ønsker det stillegående hvis mulig :)

Farge sort og det holder med miditower!

Prisen bør ligge ca. 1000 kr. for begge..hvis mulig.

På forhånd takk for hjelpen!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mist 500w om du har råd, kabinett er det litt verre å anbefale da det kommer litt ant på hva du liker designmessig. Ta deg en titt i prisguiden og se om du finner noe du liker, så kan du jo poste link og høre hva forumfolket syns. Det er jo viktig at det er brukervennlig i tillegg til at det ikke skjemmer bort resten av det som står på skrivebordet.

Lenke til kommentar
Mist 500w om du har råd, kabinett er det litt verre å anbefale da det kommer litt ant på hva du liker designmessig. Ta deg en titt i prisguiden og se om du finner noe du liker, så kan du jo poste link og høre hva forumfolket syns. Det er jo viktig at det er brukervennlig i tillegg til at det ikke skjemmer bort resten av det som står på skrivebordet.

6616855[/snapback]

Jepp..takk for tipset!:)

Egentlig er jeg ikke så kresen på kabinett, det bør som sagt være sort og ikke for mye dill dall. Det viktigste er at jeg får et greit midikabinet og når det gjelder strømforsyningen; at jeg får noen gode anbefalinger på hva som står til HK og gfx.

Lenke til kommentar

Takker for tips så langt!:)

Tror jeg har funnet en strømforsyning som ikke det ikke er så gal pris på:

Hiper Strømforsyning ATX 530W Sort, 120mm Vifte, 4xSATA, 2XPCI-E, 20/24pin HPU-4M530 kr. 589,- hos pcutstyr.no.

Duger denne? Da gjennstår det kabinett, noen som kan komme med et godt forslag hvor strømforsyningen og HK passer inn?:)

Lenke til kommentar

Hiper Strømforsyning ATX 530W Sort, 120mm Vifte, 4xSATA, 2XPCI-E, 20/24pin HPU-4M530 kr. 589,- hos pcutstyr.no.

Duger denne? Da gjennstår det kabinett, noen som kan komme med et godt forslag hvor strømforsyningen og HK passer inn?:)

6621126[/snapback]

Hiper er ikke spesielt stillegående (ikke ille heller, men..). Mist er nok bedre da.

Lian Li kabinett anbefales forøvrig.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

6621126[/snapback]

Hiper er ikke spesielt stillegående (ikke ille heller, men..). Mist er nok bedre da.

6621146[/snapback]

Ok..:)..må prøve å holde prisen nede ift. budsjett også..:)

Men fint om dere kan komme med et forslag til kabinett og strømforsyning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...