Fribbern Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei. Jeg lurer på hva dette kamera er verdt? JVC GR-DVL140 Har en venn som skal selge det, og jeg lurer på å kjøpe det, men hva kan jeg vente å måtte betale? Jeg har søkt rundt på intern, men ikke klart å finne noen andre som er til salgs, så jeg vet ikke hva prisen er på. Vet ikke hva ny pris var heller, for det har godt ut at produksjon. Noen som har kjenskap til det kamera? Noen som vet om andre ting også om det, er det et bra kamera? Noe å satse på? Takker for alle svar. Mvh Anders Lenke til kommentar
torve Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei. Jeg lurer på hva dette kamera er verdt? JVC GR-DVL140 Har en venn som skal selge det, og jeg lurer på å kjøpe det, men hva kan jeg vente å måtte betale? Jeg har søkt rundt på intern, men ikke klart å finne noen andre som er til salgs, så jeg vet ikke hva prisen er på. Vet ikke hva ny pris var heller, for det har godt ut at produksjon. Noen som har kjenskap til det kamera? Noen som vet om andre ting også om det, er det et bra kamera? Noe å satse på? Takker for alle svar. Mvh Anders 6616838[/snapback] Hvis det er i topp stand og inkl tilbehør ville jeg gitt 1500,- +/-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå