Wintermuthe Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei, Til de som benytter 3D Mark 2001, bruker dere gratisversjonen eller bruker dere Pro versjonen (som koster rundt 40USD). Og hva er eventuelt forskjellen på disse to versjonene (jeg greide ikke å finne denne informasjonen på hjemmesidene til MadOnion). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Så vidt jeg vet så er forskjellen at du får med en ekstra test som tester bilder og at du kan legge ut dine resultater ut på nettet. Lenke til kommentar
moft Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 du får et key (nummer) - som åpner for muligheten til å save 4 screenshots av testen. (så du kan sammneligne dem) ellers får du access til deres skryte-base som er full av falske resultater sendt inn av barnerumper som konkurrerer om å toppe listen. (ikke verdt penger) - kanskje 5$ for keyen Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hvor finner jeg screenshotta som blir tatt i image-quality testene? Hadde vært veldig lett å sammenlikna grafikken med anistropisk filtrering osv på den måten. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 du kan være slem gutt og leste ned en crack, men det er mot reglene, så slik gjør man ikke Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 De ligger i en mappe som heter Quality i Mine dokumenter eller så. Søk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå