Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har et svært iriterendes problem med datan når jeg spiller BF2, CSS og andre spill som krever litt resurser så starter jeg å spille med en vanlig FPS men når jeg har spilt en stund synker plutselig FPSen så ting ikke går veldig glatt. når dette skjer ligger skjermkorte på 50 grader , prosesoren på ca 40 og alle komponenter holder normal temp. har prøvd å laste ned nye drivere til skjermkort, prosesor og Chipset men ser ikke ut til å fungere. Hardware finner du i profilen min. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 på 3D-mark får jeg normal score. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 fortell meg litt om de forskjellige pc komponentene i pc'en din! skjermkort, cpu osv Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Det står i profilen min men prosesor : AMD X2 3800+ , Gpu: Msi 7900GT , Hovedkort: Abit Kn8 Sli 939, PSU : NorthQ 500w ,HD: Samsung 250Gb Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Drar på ferie i morgen så bumper nå før jeg drar så får jeg håpe jeg får noen svar til jeg har komet tilbake. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 fortsat ikke løst så jeg bumper igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå