Gjest member-101642 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Nokon som veit om butikkar som har inne alle platene til Pogo Pops? Eit gløymt band frå 90-talet Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 - Jeg får nesten daglige henvendelser fra folk som lurer på hvor de kan få tak i platene til Pogo Pops, og hver gang må jeg skuffe dem og si at eneste mulighet er hos brukthandleren. Og da er man heldig, sier Frank Hammersland. Sakset fra http://www.nrk.no/musikk/3826370.html Samleskiva som kom tidligere i sommer er imidlertid et greit utgangspunkt og fungerer godt som lyn-innføring i høydepunktene, men samtlige fire originalskiver burde absolutt være pensum i den norske pophistorien. Ja til nyutgivelser av disse! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Utruleg bra band, eit av dei største norske på 90-talet. Frank Hammersland er dyktig Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Skulle ikke de starte opp igjen nå?.....Jeg mener å huske noe slikt. herlig musikk kan de i alle fall lage Lenke til kommentar
collet Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Skulle ikke de starte opp igjen nå?.....Jeg mener å huske noe slikt. herlig musikk kan de i alle fall lage 6621598[/snapback] Leste noe på panorama.no om at de starter opp igjen og slipper en singel neste uke. Gleder meg! Endret 14. august 2006 av collet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå