Procli Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har planer om å re-installere pc`en.. men finner ikke ut hvor jeg har bokmerkene mine. De bokmerkene som jeg har i C:\Documents and Settings\" brukernavn"\Favorites tilhører jo IE. Noen som vet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Du kan berre eksportere frå Fil --> Import og eksport. Anten som ei HTML-fil eller som ei .adr-fil. Når du installerer Opera på ny importerer du frå same meny. Om du vil vite akkurat kvar dei ligg, går du til Hjelp --> Om Opera. Lenke til kommentar
Procli Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Du kan berre eksportere frå Fil --> Import og eksport. Anten som ei HTML-fil eller som ei .adr-fil. Når du installerer Opera på ny importerer du frå same meny. Om du vil vite akkurat kvar dei ligg, går du til Hjelp --> Om Opera. 6616750[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Problemet er løst, og ettersom bokmerker ikke har noe med hardware å gjøre, stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg