Gå til innhold

Hobbiten på kino?


Eulogist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig at Hobbiten kommer på kino i år. De har ikke engang begynt å lage filmen. Det er ikke bekreftet at den noen gang vil komme heller.

Men at den vil komme en gang, det er absolutt mulig. Ganske trolig faktisk. Peter Jackson har vel sagt at han gjerne vil lage denne filmen snart, og det er vel mulig at de begynner arbeidet med den i løpet av de neste 1-2 år.

 

Edit: Fra Wikipedia:

Peter Jackson stated in March 2005 that a motion picture version of The Hobbit was being considered and that it would be at least March 2008 or 2009 before filming would start.
Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Peter ville lage "King Kong" først. Det var noe han hadde drømt om siden han var liten.

 

Han prøver å lage "Hobbiten" også, men det ble mye greier med New Line Cinema med Ringenes Herre. Han har sagt at han skal ordne opp i det først før han begynner å lage hobbiten, viss det i det hele tatt blir noe av...

Lenke til kommentar

Kan bli spennende å se om denne kommer eller om den noen gang vil komme, selb håper jeg at den blir å se i knoene rundt i landet om noen år, utrolig bra bok, og filmen vil bare bli bra, om det blir Peter jackson som er ressigør av denne.. Enestående ressisør :) Filmen krever av ser de gamle skuespilloerene fra LOTR-serien, men uansett en kanon film om den noen gang vil komme da ;)

Lenke til kommentar
King Kong har jeg ikke bare lovord om (finner den godt over middels, men ikke fantastisk), så jeg er ikke av den oppfatning at alt Jackson tar i blir til gull.

 

Mulig han trenger å bli holdt litt i ørene. Kreativitet og glød er det ikke noe mangel på.

6622986[/snapback]

Bad Taste er konge!

Lenke til kommentar
har mer lyst å se en filmatisering av Silmarillion, men det kommer vel ikke til å skje så lenge Christopher Tolkien sitter på rettighetene :hrm:

6649071[/snapback]

En filmatisering av Silmarillion skulle blitt vanvittig lang, for ikke å snakke om en dårlig seeropplevelse. Det er kanskje noen deler av Silmarillion som kan tilpasses til kinofilm, men i det store og det hele håper jeg de ligger unna hele greia.

 

Men gi meg en TV-serie av Wheel of Time med stooort budsjett! :D Når jeg er inne på det kunne kanskje en TV-serie inspirert av Silmarillion et al bli interessant.

Lenke til kommentar
I kinoen her i Moss, har de satt opp en del bilder/reklame/effekter fra "Hobbiten" tror jeg...Hvertfall er det bilder av de ulike karakterene, eks. unge Aragon osv.

6623126[/snapback]

drømt igjen nå eller.....

 

Peter Jackson har sagt han vil lager The hobbit om han får rettighetene.. men nå er han opptatt med en annen film

"The Lovely Bones".. tilbake til lavbudsjett :p

Lenke til kommentar
I kinoen her i Moss, har de satt opp en del bilder/reklame/effekter fra "Hobbiten" tror jeg...Hvertfall er det bilder av de ulike karakterene, eks. unge Aragon osv.

6623126[/snapback]

 

Aragorn var da vel ikke med i Hobbiten var han det da? Det kan ihvertfall ikke jeg huske..

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...