Speik Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har høyttalere og forsterker, trenger bare CD-spilleren, men hvor får jeg kjøpt en slik? De fleste i butikken er med både forsterker og høyttalere, jeg trenger bare "selve" spilleren. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 hifiklubben hificenterkjden oppgi kva prisklasse som passar deg, så kan me kome med nokre gode anbefalingar Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Takker men det der var aaaaltfor langt over min prisklasse. HiFi-freak-cd-spillere er ikke hva jeg hadde i tankene, mer en til 449,- på elkjøp. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Tror det kan bli vanskelig og finne, må du satse på bruktmarkedet isåfall. Eller du kan kjøpe deg en billig dvd spiller da.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Takker men det der var aaaaltfor langt over min prisklasse. HiFi-freak-cd-spillere er ikke hva jeg hadde i tankene, mer en til 449,- på elkjøp. 6618509[/snapback] man får hva man betaler for og da 1500 for en cd spiller er jo ikke akkurat overskrekkende dyrt heller da og deffentlig ikke noe "HiFi-freak-cd-spiller" heller da når du begynner og snakke 20.00+ da er det oppe i klassen HiFi-freak-cd-spillere Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Denne skulle passe bra. Ellers får du som nevnt over hva du betaler for. Shit in = shit out... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Produktet befinner seg i Oslo, og må hentes, passer ikke for en som bor i nord-trøndelag, gitt. Hvor mye er denne verd? klikky Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Går jo an å forespørre om den likevel kan sendes, det har fungert før Kenwood DPF-2010, vel, 300 ink. frakt kanskje.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Finn deg en DVD-spiller med lydutgang, så er saken i boks. F.eks en av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå