Arsenal_RULES Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg har laget en Joomla webside på dataen, med xampp. Nå ønsker jeg å laste den opp på internett, hvordan gjøre jeg dette? Er helt blank ... Endret 5. august 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Laster opp alt innholdet på siden din, eksporterer databasen og innporterer databasen på den andre serveren.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Du får det til å høre så lett ut - er det virkelig så lett? Men sist jeg var innpå myadmin fant jeg ikke import. Tar en ny titt! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er vel en "import database"-option i Joomla? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Ikke så jeg vet om... Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hva mener du egentlig med å laste den på Internett? Skal du laste opp siden fra den lokale serveren til en annen server på Internett, eller skal du få den lokale serveren på nett? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Har jeg forklart meg så dårlig, beklager det. Jeg vil at websiden som jeg har laget på min lokale server, den websiden vil jeg laste opp til min webhost! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå