AlleDager Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvorfor står det alltid at det er ny post når det ikke er det? dritt fitteforum Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 For min del så er det vanskeleg å plukke ut ein favorittsang. Narkoman, Bestevenner og Alt Kan Repareres er nok topp 3. Favorittalbum er Trygge Oslo, trur eg. Varierar eigentleg frå dag til dag. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg er et monster, jeg er hinsides din diagnose, og hvis jeg er hyggelig, er det bare for å få min dose. Skinnet bedrar, lille uskyldige rose. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg er et monster, jeg er hinsides din diagnose, og hvis jeg er hyggelig, er det bare for å få min dose.Skinnet bedrar, lille uskyldige rose. 6652826[/snapback] Konge! En av mine favoritter Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har min favouritt for tiden: Jokke - Er du helt sikker. Er fra platen alt kan repeteres! Annbefales! Lenke til kommentar
BigBangfrelst Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hei, er på jakt etter noen fete T-skjorter som skildrer joachim nielsen (særlig Frelst t-skjorta) noen som vet hvor man kan finne det? har ønska meg det lenge, men finner ikke noe på nett Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er faktisk ikke råd å få tak i så mye Jokke-skjorter. Eneste jeg vet om er disse: http://desertpunk.com/no/bandmerchandise/jokke/ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 En av Norges største artister noensinne. Hvil i fred. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 En verdig tråd til en verdig mann Det blir en helt syk stemning bare noen setter på jokkke, gotta love it "gutta" er en av favorittene! R.I.P 6621596[/snapback] Sier meg enig. Gutta er en herlig sang. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Da har jeg bestilt Frelst-t-skjorta. Den ble brukt av Vidar Rugset under Valentourettes' konsert i går. Synd han har gitt seg i bandet nå. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei. Får vel "melde meg inn" i tråden her. Sitter å hører på bestevenner nå Tror det er den tristeste sangen jeg vet om. Kan ikke si at jeg har no favoritt album av han siden jeg bare har hørt på Prisen for Popen. Men har planer om å gå til innkjøp av noen album. <3R.I.P Joachim!<3 Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Heisann.denne tråden har jeg ikke sett før. som svoren Jokke fan så må jeg ha denne i mine innlegg. Jeg må si meg enig med deg redline ang at Vidar pensjonerer seg som vokalist i VT.men uansett så var det en verdig avskjeden på rockefeller.sykt bra konsert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Alle Jokkevenner foren eder Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det virker ikke som det er så mange av oss her.. Noen her som er på Jokkeforumet og? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 1. Kva er din favorittsang av Jokke? 2. Kva er ditt favorittalbum? 3. Kva er den beste linja i sangane hans? 1. Action 2. Trygge Oslo 3. Alt kan repareres! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) 1. Kva er din favorittsang av Jokke? 2. Kva er ditt favorittalbum? 3. Kva er den beste linja i sangane hans? 1. Gnukk 2. III 3. Så sitter vi her igjen... Endret 31. desember 2006 av Loerand Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 1. Kva er din favorittsang av Jokke?2. Kva er ditt favorittalbum? 3. Kva er den beste linja i sangane hans? 1. Gnukk 2. III 3. Så sitter vi her igjen... 7614005[/snapback] Nå er favorittsangen min Gutta, satt den på når jeg så "Så sitter vi her igjen". Umulig å ha en favoritt sang egentlig. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det virker ikke som det er så mange av oss her.. Noen her som er på Jokkeforumet og? 7610857[/snapback] Ja, er medlem der og er innom av og til, men det blir mer lesing enn posting. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 det er ikke så mye liv der så post litt og da.få folk igang igjen,virker som det er dvaletid der.. Lenke til kommentar
Janusian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Favorittsang: Sitter på en bombe Favorittalbum: III Favorittlinje: 'Flere kom til med brødmat i kjeften, merkelig opplagt og klart engasjert' Kan egentlig ikke forklare hvorfor, men den er så utrolig genial i måten den setter scenen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå