Gå til innhold

14" med (W)SXGA+ oppløsning?

ChrT

Anbefalte innlegg

Trenger en bærbar arbeidsmaskin og sliter veldig med å finne noe som jeg liker. Har akkurat mottatt en Acer 4672LMi men finner den veldig "stor og klumpete". (versjon X.TD706.037). Med sine 36 brede centimetre blir den litt stor og tung å dra med seg. Egentlig ser dette ut som en skrivebordsmaskin. Dessverre er ikke kontaktene de mest velplasserte heller... Har i dag en litt eldre Travelmate 800 som er tre cm smalere og samme 1400x1050 skjermoppløsning.

Ønsker meg en litt lettere/mindre maskin, gjerne 14" med skjermoppløsning på minimum 1400x1050 evt. 1680x1050. Men finnes det? Betalte knappe 12 lapper for Acern over, men kan strekke meg noen tusen dersom det finnes en riktig maskin.

Skal jobbe mye med bilder (store bilder), samt programvare som flash, dreamweaver, office-pakken. Ikke spill... Trenger skrivebordsplass og minimum 1GB minne. Harddisk med 80GB+ en fordel....

Har sett litt på Acer 8204 og denne ser ut til å være et bra alternativ. Men den er altså 33 cm bred... Dessuten er den vel litt stiligere enn Aver 4672 med noen oppgraderte funksjoner som er kjekke...

NOEN TIPS??

ChrT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lg t1 1,9KG, 14" skjerm 1400x900 oppløsning ellerno, helt sykt lekker pc. core duo og 6 timer batteritid...prisen? rundt 13k

6616282[/snapback]

6 timer batteritid? hvor får du det fra? jeg har hørt litt under 4 jeg (hadde jeg hørt 6 hadde jeg nok hatt denne PC'en i hende nå) . men uannsett, en meget lekker PC. dell har også noen 14" med samme oppløsning (LINK)

(link til LG'en)

Lenke til kommentar
lg t1 1,9KG, 14" skjerm 1400x900 oppløsning ellerno, helt sykt lekker pc. core duo og 6 timer batteritid...prisen? rundt 13k

6616282[/snapback]

Har nå sjekkeg LG T1, og PCen er utvilsomt lekker. Men dessverre for meg, så er skjermoppløsningen for liten. WXGA+ med 1400x900 er i minste laget for programvaren jeg bruker. Må ha minimum 1050 i høyden ((W)SXGA+)...

ChrT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...