Gå til innhold

Guide til overbrenning

Howard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Ser du velger Disc-AT-Once/96, prøv og bare ta Disc-At-Once så skal det nok fungere! Hvis dette ikke fungerer heller så gi meg beskjed så skal jeg se på det.

Det er jeg som er forfatter av guiden, hyggelig å se at den har blitt så godt mottatt, det motiverer til fremtidige guider oxo.

Lenke til kommentar

Quote:

PS: Ikke alle brennere er like glad i å brenne overburn på alle plater, så selv om man faktisk følger denne guiden er det ikke garantert at det fungerer i praksis. F.eks. har visse problemer med dette oppstått i forbindelse med Plextor-brennere i kombinasjon med MMORE 90-minutters plater.

Står visse problemer ikke at det ikke fungerer, ser av forskjellige innlegg her i formuet at det er flere som har dette problemet!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-24 12:10, skrev OddMagne:

Står visse problemer ikke at det ikke fungerer, ser av forskjellige innlegg her i formuet at det er flere som har dette problemet!

Merkelig. Har aldri hatt noen av disse problemene som folk med tilsvarende enkelt komponenter har hatt.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-24 10:22, skrev OddMagne:

Hei,

Ser du velger Disc-AT-Once/96, prøv og bare ta Disc-At-Once så skal det nok fungere! Hvis dette ikke fungerer heller så gi meg beskjed så skal jeg se på det.

Det er jeg som er forfatter av guiden, hyggelig å se at den har blitt så godt mottatt, det motiverer til fremtidige guider oxo.

Halloen.

Det funker ikke med vanlig Disc-At-One heller. Jeg Det jo ingen umulighet at det er brennern min eller CD'ene det er noe galt med. Jeg har en gammel Sony 8x4x32x CD-brenner, som begynner å bli noe gammelt nå.

Skal prøve CD'ene på fettern min sin brenner da han kommer opp til meg en tur i morgen. Funker det ikke da heller kjøper jeg ny brenner :wink:

Lenke til kommentar

Hva skjer à???

Cd'en min bare hopper ut. Det står disken har ikke nok plass, sett inn en cd med nok plass, så ejekter den ut cd'en.

Jeg har en LG 321240, eller LG 8032BB tror jeg navnet er på den.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne firmware til denne?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Quote:

remoa skrev (2002-10-31 11:52):

Er det noen som vet om philips cd-r/rw brenner,kan brenne mmore 800mb plater.

Og hvordan man gjør det??????

Det må du lese i bruker manualen eller gå til hjemme siden til philips for å finne ut? Etter du har undersøkt om brenneren din støtter overbrenning så leser du den artikkelen som du finner i denne tråden. :grin:
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...