Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hva sier loggen til nero. Lenke til kommentar
OddMagne Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei, Ser du velger Disc-AT-Once/96, prøv og bare ta Disc-At-Once så skal det nok fungere! Hvis dette ikke fungerer heller så gi meg beskjed så skal jeg se på det. Det er jeg som er forfatter av guiden, hyggelig å se at den har blitt så godt mottatt, det motiverer til fremtidige guider oxo. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg reagerte litt på HW.no komentar på slutten av guiden. Jeg har en Plextor 40x og har ingen problem med å brenne MYE på MMORE 90+min. Funker som bare f det. :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Takker for super artikkel, nå har jeg endelig lært hvordan det gjøres! :smile: Lenke til kommentar
OddMagne Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: PS: Ikke alle brennere er like glad i å brenne overburn på alle plater, så selv om man faktisk følger denne guiden er det ikke garantert at det fungerer i praksis. F.eks. har visse problemer med dette oppstått i forbindelse med Plextor-brennere i kombinasjon med MMORE 90-minutters plater. Står visse problemer ikke at det ikke fungerer, ser av forskjellige innlegg her i formuet at det er flere som har dette problemet! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 12:10, skrev OddMagne:Står visse problemer ikke at det ikke fungerer, ser av forskjellige innlegg her i formuet at det er flere som har dette problemet! Merkelig. Har aldri hatt noen av disse problemene som folk med tilsvarende enkelt komponenter har hatt.. :smile: Lenke til kommentar
OddMagne Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Mulig det har noe med FirmWare og Versjon av Nero kjører, men faktum er ihvertfall at det er visse problemer med denne kombinasjonen, så folk er klar over det! :smile: Lenke til kommentar
Neme Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 10:22, skrev OddMagne:Hei,Ser du velger Disc-AT-Once/96, prøv og bare ta Disc-At-Once så skal det nok fungere! Hvis dette ikke fungerer heller så gi meg beskjed så skal jeg se på det.Det er jeg som er forfatter av guiden, hyggelig å se at den har blitt så godt mottatt, det motiverer til fremtidige guider oxo. Halloen. Det funker ikke med vanlig Disc-At-One heller. Jeg Det jo ingen umulighet at det er brennern min eller CD'ene det er noe galt med. Jeg har en gammel Sony 8x4x32x CD-brenner, som begynner å bli noe gammelt nå. Skal prøve CD'ene på fettern min sin brenner da han kommer opp til meg en tur i morgen. Funker det ikke da heller kjøper jeg ny brenner :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 nemetiss Hvilken versjon av nero er det du bruker, Har du prøvd med en firmware oppdatering. Og hva sier loggen i nero om hva som er problemet. Om du legger ut loggen så kan vi kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hva skjer à??? Cd'en min bare hopper ut. Det står disken har ikke nok plass, sett inn en cd med nok plass, så ejekter den ut cd'en. Jeg har en LG 321240, eller LG 8032BB tror jeg navnet er på den. Er det noen som vet hvor jeg kan finne firmware til denne? Takker for svar Lenke til kommentar
tjmerlin Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 kan hende at du bruke disc at once method, og ikke kan bruke disc at once/96 method trur jeg prøv d Disc-At-Once Lenke til kommentar
OddMagne Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei! Her er en link til en oversikt over "alle" produsenter av cd-brennere + linker til hvor deres firmware ligger.... Dette skal hjelpe de fleste ENJOY http://www.nero.com/en/index.html#recorder [ Denne Melding var redigert av: OddMagne på 2002-10-25 13:35 ] Lenke til kommentar
remoa Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Er det noen som vet om philips cd-r/rw brenner,kan brenne mmore 800mb plater. Og hvordan man gjør det?????? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: remoa skrev (2002-10-31 11:52):Er det noen som vet om philips cd-r/rw brenner,kan brenne mmore 800mb plater.Og hvordan man gjør det?????? Det må du lese i bruker manualen eller gå til hjemme siden til philips for å finne ut? Etter du har undersøkt om brenneren din støtter overbrenning så leser du den artikkelen som du finner i denne tråden. Lenke til kommentar
remoa Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det står ingen ting om overbrenning på hjemmesiden til philips.men jeg har lastet ned den nye firmware til philips ,tror du det har noe hensikt??? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hva sier "les meg filen" hva den fikser/legger til med den nye firmwaren. Men det er å annbefale installere den. Lenke til kommentar
eekern Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Når jeg venter på at "Overburn writing" vinduet skal komme opp - så ejecter cd brennern min cd'en, så den meldinga kommer aldri. Kan jeg fikse på dette på noe måte? Det er en ASUS CRW-4816A brenner. Lenke til kommentar
eekern Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 aaah... fant det ut :smile: cool Lenke til kommentar
newbien Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 jeg har samme problem, men finner det ikke ut.. :-? tips? fulgte guiden, men når skal vente løses bare cden ut. resten av instillingene er på default. Nero 5.5.8.0 ASUS CRW-4816A brenner prøvde med cd-r90 MMORE cder Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Valgte du disc at once da? høres ikke slik ut.... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå