Gå til innhold

Guide til overbrenning


Howard

Anbefalte innlegg

brukte disk at once.

og prøvd en del ganger nå så rimelig sikker har gjort de forandringene som skulle gjøres.

 

noe som virker litt merkelig er at hvis avslutter etter at cden løser seg ut, uten å slette sessionen, og sjekker igjen så har den gått over til track at once.

men den er på disk at once hvis dobbeltsjekker rett før klikker brenn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

:roll:

Har samme problem som mange andre, CD-en spyttes ut før jeg får opp noe valg for overbrenning. Har trippelsjekket alle settings, og får samme resultat hver gang.

 

Bruker Sony CRX120 (4x/4x/24x) brenner og MMORE 800M skiver.

 

Kan noen hjelpe meg?

 

Så blant annet ut som om "eekern" kanskje har løsningen?

 

Ole-P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann!

 

 

Jeg har en Memorex sixteenMAXX brenner.

Jeg lurer på om det er særlig smart og flashe firmwaren?

Og hva er egentlig firmware?

Er det noen som har samme brenner som jeg har som har flashet den og det har gått galt?

Har brenneren min støtte for overbrenning slik at jeg kan brenn slike cder opptil 800mb?

Lenke til kommentar

Men nå har jeg prøvd på min bærbare. Den har en TEAC-brenner som blir supportet i alle felt av Nero. Likevel spytter den bare ut igjen CD'en istedet for å gi alternativ for overburn.

 

Hvis jeg går inn på mediuminfo når jeg har en 800 mb-cd i står det at mediet er tomt, og at tilgjengelig kapasitet er på 88 mb. Har dette noe å si? Det virker jo som om Nero ikke klarer å finne ut hvor mye plass som virkelig er ledig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...