Litejk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 I Feriens dager har jeg mest vert hjemme å kopet og badet. Men en liten tur til hardangervidden er ikke å forakte, og da tok jeg dette bildet. Er ikke så veldig fornøyd, da tenker jeg mest på himmelen. Den ble så utbrent, og var vanskelig å få til å se bra ut. Kanskje hytta ikke skulle hvert med på bildet? Jaja, all kritikk mottas med takk og smil Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bilde ville vært fint! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Det kom jo ikke :S Jeg skal laste opp på nytt jeg! Slik, da var bildet her Endret 4. august 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 bra bilde, men få rettet opp horisonten, skjevheten ødla endel Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Den er rettet opp, den er skjeiv, viss du ser på hytta, så er det den jeg har rettet etter Men helt sant, det ødelegger kanskje litt.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Jepp! Hytten er ikke noe naturlig referansepunkt for blikket i denne komposisjonen - her hadde du nok trengt noe mer markert for å forhindre at folk reagerer på horisonten. Det som er ganske ok her, er rekken av stener som på en måte leder blikket inn i bildet. Endret 5. august 2006 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå