Tommy Angelo Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125432 Hvis jeg skjønte dette riktig: Mobilen er en bakteriebombe som var verre enn ett toalettsete. Hvis du kysser kona, som også har en mobiltelefon, så overføres bakteriene bedre enn hvis du snakker i din egen telefon uten å kysse kona. Moralen må jo da bli: Ikke snakk i mobil, ikke kyss kona og hvis du på død og liv må kysse noen så kyss toalettsetet. -Hei hvor skal du? -På do -Igjen?? du var jo der for 5 min siden. - Skal bare ut å kline litt :!: Endret 4. august 2006 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Detta er jo gammelt nytt... bare at de denne gang har tatt for seg mobiltelefonen istedenfor fjernkontrollen... Spray litt Jif på en klut og tørk av, så er'n god som gull Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette kom som ingen overraskelse. Det er nok lurt med rengjøring i blant. Lenke til kommentar
2rb Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Denne saken høyrer vel heima i kategorien "ting du ikkje vil vite"... Og om det er større bakterieflora på mobilen, enn på toalettsetet, så vil eg allikevel annta at det er LITT forskjell på bakteriene... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er ganske mange plassar som blir overraskande ekle etter litt bruk når du berre tar av toppdekselet, for eksempel tastaturet du sit med no Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 *Gå å vaske mobilen sin under vasken* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dagbladet kom med nyheten igår i sin papirversjon så jeg. Men det kan da umulig være samme type bakterier som er på doen og som er på mobilen vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå