tezam Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei, lurer på om det er noen som kan gi meg et tips her. Jeg har tre maskiner koblet sammen via en hub. To har win2k og en win98se. Problemet er at jeg kommer ikke inn på win2k maskinene fra win98 maskina. Jeg ser de to andre maskinene men kommer ikke inn når jeg prøver å logge meg på. Får beskjed om at passordet er feil. Det er en litt anderledes logg inn boks fra win98. En ser navnet på maskinen du skal logge deg på og skal bare skrive inn passord. Når jeg logger meg på fra win2k maskinene må jeg oppgi både brukernavn og passord????? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Lag samme bruker på alle maskinene. Eksempel: Du har en bruker på Win98 maskinen som heter ola. Lag den brukeren på Win2k maskinene og bruk samme passordet så vil det gå helt fint å logge seg inn på de maskinene fra Win98SE maskinen. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 *kremt*guest accuont*host* Lenke til kommentar
tezam Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 09:03, skrev [urban]:*kremt*guest accuont*host* Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå