Dipso Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Er det noen som har prøvd Asio driverne til audigy'en i kombinasjon med reason? Akkurat nå bruker jeg KX project( http://www.kxproject.com ) driverne sammen med min Soundblaster Live! value for å få ~2ms i latency. Men problemet med disse driverne er at de har dålig støtte for EAX... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 jaja... fint at dere svarer :smile: Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Jaja.... ett siste forsøk.... Lenke til kommentar
Verberate Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har ikke testet det ut, men med mitt Audigy kort i Cubase/ Logic får jeg rundt 50 ms latency når jeg bruker VSTi, og det er ETTER jeg har tweeket det. Har gitt opp kortet helt til musikk laging. Hvis jeg var deg ville jeg vært fornøyd med ~2 ms latency og ingen EAX. Noe må man jo ofre.. :smile: Lenke til kommentar
lobster Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Sitter med samme drivere som førstemann i dette forumet. Brukerr SB Live og har latecy på ca 5ms. Kjører Cubase og The Grand. på en AMD 1.4Mhz 512MB ram Kommer til å kjøpe Echo Layla lydkortet når jeg får $$$ :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå