Gå til innhold

Funker "crunch trainer"?

Anbefalte innlegg

Har en bilring rundt magen jeg gjerne skulle blitt kvitt. Lurer derfor på om en slik magetrener crunch trainer fungerer?

Tenker da på noe ala

http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6867

Hørte også at jeg kunne begynne med proteintilskudd (no pulvergreier) for å bygge muskler istedenfor fett. Noen tanker om dette? Sliter ikke med fett andre steder på kroppen enn akkurat en enkelt bilring rundt magen. Er heller tynn ellers.

Bryr meg egentlig ikke så mye om å få 6pack, men det er jo en bonus at man ser muskler istedenfor fett. Det jeg vil ha bort er den synlige magen som såvidt henger over buksekanten da jeg sitter.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke noe vits og kjøpe den, vanlig sit ups funker like bra og er billigere ;)

men hvis du skal trene magen må du også huske på og spise sunt, kan liksom ikke stappe i deg kebab etter trening. spis kylling! husk at du burde helst spise norsk kylling!

hvor gammel er du forresten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105476
er ikke noe vits og kjøpe den, vanlig sit ups funker like bra og er billigere  ;)

men hvis du skal trene magen må du også huske på og spise sunt, kan liksom ikke stappe i deg kebab etter trening. spis kylling! husk at du burde helst spise norsk kylling!

6637167[/snapback]

Ta å kjøp deg en kyllingkebab :p Bare å spise i vei da vett :p

Lenke til kommentar
er ikke noe vits og kjøpe den, vanlig sit ups funker like bra og er billigere  ;)

6637167[/snapback]

Ta å kjøp deg en kyllingkebab :p Bare å spise i vei da vett :p

6692604[/snapback]

haha :thumbup:

Lenke til kommentar

Siden det er anbefalt å trene frivekter (fordi det i tillegg trener isolasjonsmusklene rundt) vil jeg tro at man får bedre effekt ved vanlig sit-ups. Vet ikke om dette gjelder mage, men gjelder jo feks ved benkpress. Noen som vet?

Hvis målet ditt er å få bort flesket, vil det ikke ha noen betydning å bare trene sit-ups. Du oppnår å få sterkere magemuskler, men det vil legge seg under fettet, og du vil ikke se noen forskjell.

For å få vekk flesket må du trene utholdenhetstrening som jogging, gåing, sykling osv... Men det beste er vel en kombinasjon (som tidligere nevnt)

Lenke til kommentar

Punktforbrenning av fett er ikke teknisk mulig. Eneste måten du kan minske bilringen på er å minske fettprosenten din. Alstå, hvis målet ditt er mindre mage, så må du trene ned fettprosenten. Å trene med crunch trainer vil altså gi deg større magemuskler, men vil IKKE fjerne bilringen.

Proteintilskudd er greit nok, men det fins ikke noe mirakelmiks som lar deg bygge bare muskler og ikke fett (nøye overvåkning av hva du får i deg, telling av kalorier, beregning av overskudd) gir deg den effekten du ønsker.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=146

Der kan du lese mer om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...