alfi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Merkelig at den "allvitende" efikkan ikke la merke til at hovedkortet ikke søttet Conroe... 6616507[/snapback] Jeg undersøkte det ikke, siden jeg ikke er helt sikker på om en del hovedkort støtter Conroe eller ikke. Jeg er forsiktig med å uttale meg om ting jeg ikke er sikker på. Men jeg har lagt tydelig merke til at du liker å se etter diskusjoner der du kan komme med kritikk mot meg. Jeg håper at du kan finne deg en annen hobby. Jeg er absolutt ikke allvitende, og jeg har heller ikke gitt uttrykk for det. Vennligst hold slike uhøfligheter for deg selv, spesiellt når du ikke har noe annet å gjøre i diskusjonen enn å slenge dritt om andre. Ta deg sammen. 6616564[/snapback] Når det gjelder deg efikkan har jeg lyst til å komme med et direkte spørsmål for å klare opp i en mistanke jeg har hatt. Er det sånn at du bare er en usedvanlig hjelpsom dataentusiast eller arbeider du undercover for en bestemt data shop/kjede for å prøve å lede salget i en bestemt retning. På forhånd takk for et oppklarende svar. Endret 5. august 2006 av alfi Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) du må seriøst ikke bruke 4300,- på og få 550 gb lagring... det blir bare for dumt. kjøp heller den 750 gb segate disken. selv om den og er litt dyr. eller r 7 samsung disker på 250 gb så får du 1750 gb lagring. de kan sikkert settes i ett eller anna sykt raid som banker raptor strømforsyning vill jeg anbefale deg og gå for ei fet ei, 600W og opp. mist, seasonic eller Fortron-Source, mener dette fordi at de nye skjermkortene som kommer sies og ha et forbruk på 200W som er det dobbelte av det vi ser i dag. og det virker som om du liker fet HW Endret 5. august 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Når det gjelder deg efikkan har jeg lyst til å komme med et direkte spørsmål for å klare opp i en mistanke jeg har hatt. Er det sånn at du bare er en usedvanlig hjelpsom dataentusiast eller arbeider du undercover for en bestemt data shop/kjede for å prøve å lede salget i en bestemt retning. På forhånd takk for et oppklarende svar. 6617507[/snapback] Jeg jobber IKKE for noen butikk, kjede eller noen andre. Jeg har blitt beskyldt for å jobbe for Komplett, Netshop, PSData, SHG, AMD med flere, og det er jeg ganske lei av nå. Om du har følgt med så anbefaler jeg som regel oppsett fra prisguiden, noe som er "nøytralt". Jeg må tydeligvis passe på at jeg ikke anbefaler samme pc eller oppsett mer en tre ganger, for da får jeg kritikk for det. En gang ble jeg hengt ut fordi jeg hadde satt opp et kabinett fra Thermaltake i et oppsett. Selv det at jeg har prøvd å hjelpe mange, har jeg fått kritikk for. Hva er det som går av dette forumet? Ja jeg er entusiast, programmérer og supporter som prøver å hjelpe andre. Det er utallige eksempel på at mine forsøk til hjelp her på forumet ikke blir verdsatt. Ved personlige henvendelser skal PM-funksjonen benyttes. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 du må seriøst ikke bruke 4300,- på og få 550 gb lagring... det blir bare for dumt. kjøp heller den 750 gb segate disken. selv om den og er litt dyr. eller r 7 samsung disker på 250 gb så får du 1750 gb lagring. de kan sikkert settes i ett eller anna sykt raid som banker raptor 6617561[/snapback] 6x Samsung SpinPoint 250GB S-ATA i raid hadde absolutt hatt noe å stille opp med ja. Lenke til kommentar
alfi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Når det gjelder deg efikkan har jeg lyst til å komme med et direkte spørsmål for å klare opp i en mistanke jeg har hatt. Er det sånn at du bare er en usedvanlig hjelpsom dataentusiast eller arbeider du undercover for en bestemt data shop/kjede for å prøve å lede salget i en bestemt retning. På forhånd takk for et oppklarende svar. 6617507[/snapback] Jeg jobber IKKE for noen butikk, kjede eller noen andre. Jeg har blitt beskyldt for å jobbe for Komplett, Netshop, PSData, SHG, AMD med flere, og det er jeg ganske lei av nå. Om du har følgt med så anbefaler jeg som regel oppsett fra prisguiden, noe som er "nøytralt". Jeg må tydeligvis passe på at jeg ikke anbefaler samme pc eller oppsett mer en tre ganger, for da får jeg kritikk for det. En gang ble jeg hengt ut fordi jeg hadde satt opp et kabinett fra Thermaltake i et oppsett. Selv det at jeg har prøvd å hjelpe mange, har jeg fått kritikk for. Hva er det som går av dette forumet? Ja jeg er entusiast, programmérer og supporter som prøver å hjelpe andre. Det er utallige eksempel på at mine forsøk til hjelp her på forumet ikke blir verdsatt. Ved personlige henvendelser skal PM-funksjonen benyttes. 6617581[/snapback] Takker for og godtar svaret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 har hørt at GF7950 ikke passer i noen hovedkort. bare så du er sikker på at hovedkortet du har valgt passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå