Fjøslukt Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei... Finnes det en guide eller et bra program som gjør det enkelt å bruke bluescreen effekten i f.eks. en amatør-film? Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
tKila Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 http://www.vcdhelp.com/forum/userguides/92223.php#blue Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Guiden tKila linket til var for bruk med Premiere. Tror du ikke finner noen lettere og billigere måte en dette :smile: Har jobbet litt med bluescreen i et knøttlite studio og det vi erfarte var at du måtte ha utrolig jevn lyssetting mot duken du benytter. Vi satt opp like mye lys bak som foran av parsonen som skulle filmen. Bluescreen er kjempeartig :smile: Lykke til! Kjartan Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 PS: Et lite tips. Bruk ikke bluescreen. Bruk grønn i stedet. Det er lettere å jobbe med. Samt at resultatet blir like bra. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Windows er bra med bluescreen Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hva i alle dager tenker du på når du sier at Windows er bra med Bluescreen. Hva f. har det med saken å gjøre da? Det er virkelig ikke Windows som avgjør resultatet her. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Haha, jeg misforstod jeg også. Trodde det var Win98 bluescreenen eller lignende dere snakket om! :lol: Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ok, da så. Da begynner jeg så smått å trekke på smilebåndet jeg også... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå