Dragon Hunter Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 http://imdb.com/title/tt0816462/ Håper ikke at de gir hovedrollen til Vin Diesel, og propper filmen full av New Metal, og Matrix-effekter. Om de bruker mye symfonisk musikk, lite dialog, en person som passer bra til rollen som Conan, voldsomme muskelmenn som sloss, og generelt sett følger den samme oppskriften som originalen, kan filmen allikevel bli bra. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 skummelt hvordan alt centrerer rundt batman i det siste for meg .. regisøren på den conan filmen (Boaz Yakin) .. vel .. la meg bare klippe og lime Was set to direct the doomed "Batman Beyond" project, that became "Batman Year One", that was set to be directed by Darren Aronofsky. "Batman Year One" was also shut down and Christopher Nolan took over the project. That project in the end became Batman Begins (2005) Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Regissøren står jo også bak klassikere som Dirty Dancing 2 og From dusk til dawn 2... :!: Det skal mye talent til for å få noe mere vettugt ut av en Conan film enn hack´n slash. Denne regissøren er i hvert fall ikke kapabel til det IMO. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 tviler på at denne blir bra! originalen er ihvertfall tragisk! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Orginalen er jo konge! Jeg har ikke lyst til å se en remake/oppfølger, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Endret 5. august 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Håper ikke at de gir hovedrollen til Vin Diesel, og propper filmen full av New Metal, og Matrix-effekter. Hmm, du sikter vel ikke til Chronicles of Riddick? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Orginalen er jo konge! Jeg har ikke lyst til å se en remake/oppfølger, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. 6616977[/snapback] Du har ikke sett Conan the Destroyer med andre ord? Den er jo fantastisk (dårlig)! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Conan the Destroyer er også veldig bra. Red Sonja derimot, liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Både Conan the Barbarian, og Conan the Destroyer er ekstremt bra klassikkere. Red Sonja er den filmen Arnie er minst fornøyd med, men allikevel går det rykter om en Red Sonja-remake også. Edit: settene, musikken, og rekvisittene i Conan-filmene er også eksepsjonelt bra! Glemmer aldri den scenen der Conan skyver et møllehjul og blir svær. Det viking-aktige designet på møllehjulet gjorde heller ikke scenen verre. Endret 5. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hater Conan-filmene, HATER DE. De er så utrolig elendige, begge to ... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Håper ikke at de gir hovedrollen til Vin Diesel, og propper filmen full av New Metal, og Matrix-effekter. Hmm, du sikter vel ikke til Chronicles of Riddick? 6617224[/snapback] Sikter til nye actionfilmer generelt (F&F, 2F2F, etc.). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 tviler på at denne blir bra! originalen er ihvertfall tragisk! 6616832[/snapback] Orginalen er klassiker. Arnold som slåss mot en kamel i fylla, og kongeskurken over alle skurker. Thulsa Doom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 tviler på at denne blir bra! originalen er ihvertfall tragisk! 6616832[/snapback] Orginalen er klassiker. Arnold som slåss mot en kamel i fylla, og kongeskurken over alle skurker. Thulsa Doom. 6618755[/snapback] Pluss at soundtracket er blandt de dessidert beste ever. EVER. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 tviler på at denne blir bra! originalen er ihvertfall tragisk! 6616832[/snapback] Orginalen er klassiker. Arnold som slåss mot en kamel i fylla, og kongeskurken over alle skurker. Thulsa Doom. 6618755[/snapback] De kunne heller ikke valgt en bedre person enn James Earl Jones til denne rollen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Stiller meg svært skeptisk til en ny film ettersom jeg ikke liker de forrige. Digger tegneserien såpass mye at jeg nærmest har komplett samling av alt som har kommet ut i Norge, men filmene er ikke i nærheten av samme kvalitet :/ Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Og tegneseriene er ikke i nærheten av samme kvalitet som bøkene av Howard. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Stiller meg svært skeptisk til en ny film ettersom jeg ikke liker de forrige. Digger tegneserien såpass mye at jeg nærmest har komplett samling av alt som har kommet ut i Norge, men filmene er ikke i nærheten av samme kvalitet :/ 6619222[/snapback] Skal en tegneserie, eller en bok filmatiseres, må den forandres. Ingen av "The Time Machine"-filmene fulgte f.eks. boka særlig nøyaktig. Det samme kan sies om flere andre filmatiserte tegneserier/bøker. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det finnes ingen andre Conan enn Arnold, sad but true. Hadde egentlig vært litt artig å sett en remake av Conan-filmen, da den gamle har mer sjel enn de fleste andre actionfilmer. Det som mangler i den gamle filmen er dog ordentlige effekter og slikt. Lyden i den gamle filmen er jo elendig. Men igjen, det finnes ikke lenger noen som passer til å spille Conan, og regissøren der kunne ikke gjort annet enn hva Uwe presterer med sine filmer, så jeg er nok mot idèen slik den ser ut nå. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Husk at filmen er fra 1982, ingen andre flmer fra den tiden hadde lyd som matchet dagens filmer heller. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg kan nevne mange filmer som er gamle, men som likevel er utrolig gode teknisk sett selv den dag i dag. DVD-versjonen av Conan skal være "digitally remastered", men jeg kan ikke akkurat høre noen sylskarp lyd, eller se noe sylskarpt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå