Gå til innhold

Ny versjon av Conan the Barbarian?

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skummelt hvordan alt centrerer rundt batman i det siste for meg ..

regisøren på den conan filmen (Boaz Yakin) .. vel .. la meg bare klippe og lime

Was set to direct the doomed "Batman Beyond" project, that became "Batman Year One", that was set to be directed by Darren Aronofsky. "Batman Year One" was also shut down and Christopher Nolan took over the project. That project in the end became Batman Begins (2005)

:p

Lenke til kommentar

Både Conan the Barbarian, og Conan the Destroyer er ekstremt bra klassikkere. :) Red Sonja er den filmen Arnie er minst fornøyd med, men allikevel går det rykter om en Red Sonja-remake også.

Edit: settene, musikken, og rekvisittene i Conan-filmene er også eksepsjonelt bra! :)

Glemmer aldri den scenen der Conan skyver et møllehjul og blir svær. Det viking-aktige designet på møllehjulet gjorde heller ikke scenen verre.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
tviler på at denne blir bra! originalen er ihvertfall tragisk!

6616832[/snapback]

Orginalen er klassiker. Arnold som slåss mot en kamel i fylla, og kongeskurken over alle skurker. Thulsa Doom.

6618755[/snapback]

Pluss at soundtracket er blandt de dessidert beste ever. EVER.

Lenke til kommentar
tviler på at denne blir bra! originalen er ihvertfall tragisk!

6616832[/snapback]

Orginalen er klassiker. Arnold som slåss mot en kamel i fylla, og kongeskurken over alle skurker. Thulsa Doom.

6618755[/snapback]

De kunne heller ikke valgt en bedre person enn James Earl Jones til denne rollen. :)

Lenke til kommentar
Stiller meg svært skeptisk til en ny film ettersom jeg ikke liker de forrige. Digger tegneserien såpass mye at jeg nærmest har komplett samling av alt som har kommet ut i Norge, men filmene er ikke i nærheten av samme kvalitet :/

6619222[/snapback]

Skal en tegneserie, eller en bok filmatiseres, må den forandres. Ingen av "The Time Machine"-filmene fulgte f.eks. boka særlig nøyaktig. Det samme kan sies om flere andre filmatiserte tegneserier/bøker.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen andre Conan enn Arnold, sad but true. Hadde egentlig vært litt artig å sett en remake av Conan-filmen, da den gamle har mer sjel enn de fleste andre actionfilmer. Det som mangler i den gamle filmen er dog ordentlige effekter og slikt. Lyden i den gamle filmen er jo elendig.

Men igjen, det finnes ikke lenger noen som passer til å spille Conan, og regissøren der kunne ikke gjort annet enn hva Uwe presterer med sine filmer, så jeg er nok mot idèen slik den ser ut nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...