Hotlink Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg ser etter en vifteløs heatsink for Celeron M 1,4GHz Er det noen som kjenner til hvor jeg får tak i dette, inkl spec på nødvendig luftgjennomstrømning i kassa ? (det er dårlig med tekniske spesifikasjoner på heatsink hos leverandørene synes jeg) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 er vel sokett 479 det? er jo ufattelig lite som er til den. får treff på en men med vifte. den virker så svær at jeg tror den ville kjølt passivt link men er dyr Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ja det er 479 socket. Takk for linken uansett. Jeg har forsøkt å søke "worldwide", men det er mulig jeg bruker feil søkebegrep. Jeg må bare fortsette å lete. Synes forresten det er rart at det er så lite 479 socket i Norge. Er det et særnorsk fenomen eller er dette en type CPU "verden førøvrig" heller ikke bruker ? Fint om du kunne slenge innom med en link igjen hvis du skulle ramle over noe. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har du orginal 479 eller bruker du adapter? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 fant denne synest den va litt liten Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Kjempebra. Det var noe sånnt jeg så etter. Tar kontakt med Nexus imorgen. Nok en gang takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå