Gå til innhold

HW-Lan 06: Salg av hardware osv?


AA1987

Anbefalte innlegg

Heisann allesammen!

 

Da er vi på plass i forumet! Vi kommer til å stille med stand! Alle forslag som kommer her vil bli tatt i betraktning, når vi skal velge ut hvilke varer som skal selges under LANet.

 

Vi gleder oss!

6627776[/snapback]

 

ta med de viktigste hardware deler og utstyr da.

som fks: headsett,tastatur,mus,skjermkort,hd,hovedkort,cpu osv...

skal selv kjøpe meg skjermkort om det er der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man har 250GB å prute med holder vel det ?

 

(Har aldri vært på et så stort LAN)

6626516[/snapback]

Aner ikke, jeg har hvertfall kjøpt enda en 250Gb, jeg har fyllt opp min gamle (250) med filmer fra kompiser og diverse, så fant ut at jeg måtte ha en til. Liker du å ta over ting er det lurt med en litt stor disk.

6627518[/snapback]

 

Har kjøpt en 750gb *GLIIIZ*

Lenke til kommentar
Vel jeg har en god del pc deler liggende som jeg ikke bruker, prossesor, strømforsyning, hovedkort osv.

Er det mulig for meg og selge sånt på HW lan?

6724981[/snapback]

 

det blir diskutert av crewet om det skal bli noe "bruktmarked" på lanet osv..

viser til: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=620785

 

var litt lite aktivitet fra mpx sin side her? :p

 

ser vi også har fått komplett som sponsor.. kanskje de dukker opp med noen spesielle tilbud?

Endret av YellowFellow
Lenke til kommentar

Heisann,

Takk for alle fine forslag!

 

Vi jobber nå med å skaffe gla'priser til dere. Det kommer til å bli en hel del kampanjetilbud under HW-LANet!

 

Hvilke produkter tror dere blir de 3 mest solgt under LANet?

 

Kom gjerne med tips på produkter dere ønsker å se nærmere på, så kan vi sette opp noen stands/demorom!

Lenke til kommentar
Heisann,

Takk for alle fine forslag!

 

Vi jobber nå med å skaffe gla'priser til dere. Det kommer til å bli en hel del kampanjetilbud under HW-LANet!

Wee det likte jeg og høre :D

 

De klanene som dere sponser har noen prosenter på produkter fra dere. Får det bare orginale prosenter eller for de orginale prosenter pluss glad pris for lanets sin skyld ?

 

Kan også tenke meg at det blir en del som for lyst på mer ram, men det kan jo hende de skaffer før de drar ...

 

Harddisker blir vel kanskje det som blir mest solgt ag komponenter og kanskje noen føler for litt bedre grafikk i Oblivion eller BF2 ...

 

Kommer jo også noen med laptop så om dere har noen mobile skjermkort til de.

 

så kanskje ta med noen av dem da skjermkortene i en laptop vanlig hvis er ganske dårlige ...

 

I demo rommet kunne jeg tenkt meg de nyeste modellene av skjermkort [x1950xtx, 7950gt osv] Og kanskje en utstillings modell av G80 om det hadde vært mulig (Sefølgelig bare layout regner ikke med at man for et fult fungerene G80 til da ...)

Kanskje noen av de nyeste hovedkortene og et hovedkort med RD600 ?

 

Kunne jop også ha tatt med dere demo varene dere har på lager (Interne komponenter)

 

Vil også tro det vil gå en del av musematter og kanskje tastaturer men regner med at de fleste har en spille mus fra før av ...

 

Kanskje kommer jeg på noe mer også ;)

Lenke til kommentar

HEI sponsor!

 

hva mener dere med flyter rundt i kablene ?

 

 

jeg har minst 300GB igjen på maskina mi med 2 hardisker og RAId

 

ha tastatur på lista tilfelle jeg må kjøpe sånn med kabel, sikkert så mange som har trådløs at det klikker, så ja plz ta med noen tastatur logitech G3 kansje?

Endret av Rif10
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Heisann,

Takk for alle fine forslag!

 

Vi jobber nå med å skaffe gla'priser til dere. Det kommer til å bli en hel del kampanjetilbud under HW-LANet!

 

Hvilke produkter tror dere blir de 3 mest solgt under LANet?

 

Kom gjerne med tips på produkter dere ønsker å se nærmere på, så kan vi sette opp noen stands/demorom!

6733409[/snapback]

jeg har et sterkt behov for en ekstern usb 2.0 harddisk, håper dere tar med et lite utvalg av det, tenker da på no rundt 320 gb et sted.

Lenke til kommentar

Mitt forslag til et par ting dere kan selge:

-GForce 7900xt og oppover: Grafikkort som er for å kjøre det meste på high (mange som misunner andre for nice grafikk og slår til på LANet med litt grunker)

-Tastatur og mus: Veldig lurt å selge, sikkert noen som overreagerer litt eller drar en tradisjonell cola-i-tastaturet, så jeg har tro på at det blir etterspurt.

-Headset: Har Koss SB45 som soleklar favoritt på LAN og ellers, alle andre headset som også er heldekkende, behagelige mht polstring, lyddempende og har mic av god kvalitet generelt.

-Batterier: Mange som har trådløse mus/tastaturer som trenger det

-Harddisker med stor plass: 500GB er fint, for da kjøper ikke folk den bare for dette ene lanet, men den kan også brukes til mye annet i ettertid.

-Vifter, neonlys o.l. : Noen som kanskje føler får å fikse litt på PC'en eller kanskje en vifte tok kvelden. CPU/GFX-kort vifter er også godt å vite at man har tilgjengelig

-Kabinetter: Noen som kanskje føler for å style PC'en med ett nytt og "fresht" kabinett. Verktøy til utlån (typ: bundet fast ett sted så folk ikke stikker av med det, kanskje et lite sted for å montere litt deler) er også praktisk

VIKTIG: Ledninger: Alltid noen som ikke vet helt lengden på kabelen de bør ha med seg og som oppdager at ledningen er for kort, mao hvis dere sier ifra at dere satser på dette så kanskje t.o.m. noen satser på å få kjøpt ledning der i stedet for å ta med seg (da ryker det unna med ledninger :p)

 

3 produkter på topp:

-Tastatur/mus

-Neonlys o.l.

-GFX/CPU hvis dere får til rabattpriser så mann-i-gata kan ta med seg litt penger å skaffe seg nytt utstyr.

Lenke til kommentar

En ting jeg vet det går mye av er ting som lyser og blinker. Når norges nerder nærmer seg 3. dagen utens søvn så tiltrekkes de på samme måte som fluer stankelbein mot pcskjermer. har selv svidd av for mye penger før pga. dette fenomentet!

 

Ellers er disker på 300gb++ interresant, både i intern og extern form :)

Lenke til kommentar
Heisann allesammen!

 

Da er vi på plass i forumet! Vi kommer til å stille med stand! Alle forslag som kommer her vil bli tatt i betraktning, når vi skal velge ut hvilke varer som skal selges under LANet.

 

Vi gleder oss!

6627776[/snapback]

 

 

En fin ting hadde vært å kunne bestille varer på nett og valgt: Transporter varen til hw-lan.

 

EDIT: Fizkeeper hadde vert en smart ting å selge.

Endret av Kurume
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...