avlvl Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei, har nå en tv med scart, en xbox 360 med optisk utgang samt scart, og en Harman/Kardon AVR 230 forsterker med "alt" av utganger og innganger Hvordan får jeg lyd på anlegget når jeg spiller? Klarer ikke "spre" scart-kablene slik at lyd går til anlegget og bilde til tv. Kan jeg bruke en optisk kabel i stedet? Hvordan ser de ut? Har de et spesielt navn? Er det en spesial-kabel som bare selges på lokale sjapper, eller kanskje på elkjøp? Tusen takk for alle tips! Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bruk optisk kabel, da for du dd5.1 Denne får du kjøpt på alle elektro butikker (stort sett) Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Takk! Vet du om den er lik i begge ender? Eller er det hann og hun-styr? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er lik i begge ender (han) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kabelen du trenger heter Tos-link. Lik i begge ender. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Takker folkens, kabel kjøpt og tatt i bruk Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Du vil merke STOR forskjell. DD5.1 er nydelig å spille i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå