Gå til innhold

Tony Hawk’s Downhill Jam på Wii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tony Hawk's Downhill Jam på Wii. Hva synes dere om dette spillet, det var passe fett egentlig.

6615435[/snapback]

Jeg syntes at denne skulle vært i Konsoll-forumet.

Og spillet ser greit ut, selv om det ikke er noe jeg bryr meg om.

6615714[/snapback]

Jeg vet at det skulle vært der, glemte å sjekke hvilket forum jeg skrev i. Kan en vennlig moderator flytte denne tråden?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Synes det faktisk så litt morro ut. For se om jeg ikke kjøper dette også en gang. men først av alt blir det Zelda og diverse andre spill på meg.

6622524[/snapback]

du kunne kanskje flyttet denne til konsoll-forumet? Bare nevner...

6624654[/snapback]

Yes, Sir!

Tråden flyttes der den hører hjemme, i konsoll-kategorien.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Eh, det ser jo verre ut enn et PS2 spill grafikkmessing.

Å styre på den måten ser jo helt forferelig ut også, virker ikke altfor nøyaktig akkurat. Meget skuffende saker, dog ikke uventet, det skal jo sies.

6625065[/snapback]

..dog ikke uventet, det skal jo sies.

Beskriver innlegget ditt 100% :wee:

Lenke til kommentar

Å styre på den måten ser jo helt forferelig ut også, virker ikke altfor nøyaktig akkurat. Meget skuffende saker, dog ikke uventet, det skal jo sies.

6625065[/snapback]

6625072[/snapback]

Tydelig at man ikke kan si meningen sin her hvis den ikke er positiv. Ihvertfall når det handler om Nintendo virker det som. Fakta er at dette så grisedårlig ut.

Skal man liksom si at dette var jo ikke så verst ? Faktum er at dette vært PS2 så hadde ingen brydd seg enn dritt.

Men siden det på en neste generasjon`s konsoll skal man være imponert ? Det gjør det heller 10 ganger verre.

932938_20060508_screen011.jpg

Eh.

Endret av Kovalev
Lenke til kommentar

Grafikken er ikke verre enn på Ps2, men heller ikke bedre(I så fall har du selektiv hukommelse, for TH spillene på Ps2 var ikke spesielt pene). Hørte utviklerne snakke om at de drev på å implementerte bump-maps og masse andre effekter, men ikke noe tegn til det på bildene.

Og spillet virker som en helt grei men absolutt ikke kreativ løsning på hva man kan gjøre med Wiikontrollen. Kommer nok til å se mye av slikt på Wii. Og det er ingenting jeg har sett fra spillet som man ikke kunne gjort på en Ps3 kontroller heller.

Som sagt, det kan bli noe å spille mens man venter på 1080 Wii, men tviler på at det kommer til å nærme seg den level-design perfeksjon som 1080spillene har hatt.

Lenke til kommentar
Grafikken er ikke verre enn på Ps2, men heller ikke bedre(I så fall har du selektiv hukommelse, for TH spillene på Ps2 var ikke spesielt pene). Hørte utviklerne snakke om at de drev på å implementerte bump-maps og masse andre effekter, men ikke noe tegn til det på bildene.

Og spillet virker som en helt grei men absolutt ikke kreativ løsning på hva man kan gjøre med Wiikontrollen. Kommer nok til å se mye av slikt på Wii. Og det er ingenting jeg har sett fra spillet som man ikke kunne gjort på en Ps3 kontroller heller.

Som sagt, det kan bli noe å spille mens man venter på 1080 Wii, men tviler på at det kommer til å nærme seg den level-design perfeksjon som 1080spillene har hatt.

6625399[/snapback]

1080 perfeksjon ? Seriøst ? En smule kritisk sans er greit å ha.

1080 Avalanche - GC Avg Ratio: 75%

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/533284.asp?q=1080

Ganske så middelmådig.

Lenke til kommentar

Kva er poenget med dette...eit skateboardspel som består utelukkande av løp? Nei, takke meg til dei vanlege TH-spela, er ein stor fan av serien og har hatt mykje glede av alle spela, men dette virker ganske tåpelig. Eg går ut frå at det kjem eit vanleg TH-spel til PS3, Wii og etter kvart PC?

Lenke til kommentar
1080 perfeksjon ? Seriøst  ? En smule kritisk sans er greit å ha.

1080 Avalanche - GC Avg Ratio: 75%

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/533284.asp?q=1080

Ganske så middelmådig.

6625430[/snapback]

Level-design perfeksjon. LEVEL-DESIGN.

Og ja, 1080 Avalanche var et undervurdert spill som fikk lunkne karakterer på grunn av at det var latterlig kort, hadde kjedelige karakterer, musikk, og ekstramateriale, og hadde ett mindre brukervennlig styresett enn SSX, men level-designet var så godt som fullkomment. Ennå driver folk og prøver å ta hundredeler av verdensrekordene, og det morsomme er at så godt som alle bruker sine egne favoriserte snarveier for å oppnå de samme tidene. Det er genialt level-design.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Tydelig at man ikke kan si meningen sin her hvis den ikke er positiv. Ihvertfall når det handler om Nintendo virker det som. Fakta er at dette så grisedårlig ut.

Skal man liksom si at dette var jo ikke så verst ? Faktum er at dette vært PS2 så hadde ingen brydd seg enn dritt.

Men siden det på en neste generasjon`s konsoll skal man være imponert ? Det gjør det heller 10 ganger verre.

Bilde uten IMG-tags

http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2006/127...8_screen011.jpg

Eh.

6625093[/snapback]

Skal sies at grafikken slett ikke er så dårlig lengre. Håper du er klar over at det bildet du viste der er fra en tidlig alpha versjon. Bravo, du misslykkes i å bevise at dette har superdårlig grafikk!

Anbefaler deg å se på denne videoen som gir et intrykk av en god del bedre grafikk en det bildet du viser. Hvordan greide du å overse dette? Du som er så opptatt av grafikk måtte jo legge merke til at det var bedre grafikk i videoen.

Lenke til kommentar
Kva er poenget med dette...eit skateboardspel som består utelukkande av løp? Nei, takke meg til dei vanlege TH-spela, er ein stor fan av serien og har hatt mykje glede av alle spela, men dette virker ganske tåpelig. Eg går ut frå at det kjem eit vanleg TH-spel til PS3, Wii og etter kvart PC?

6625468[/snapback]

Ja, til 360 og PS3 ihvertfall. Tony Hawk project 8 heter det foreløbig. Ikke Wii derimot, derfor dette skrap spillet. Hardwaren er nok ikke bra nok.

Lenke til kommentar

6625065[/snapback]

6625072[/snapback]

932938_20060508_screen011.jpg

Eh.

6625093[/snapback]

Å bruke det bildet som argument mot Wii blir jo som å bruke American Wasteland til 360 som "bevis" på hvordan grafikken generelt på 360 er, noe som ikke kunne vært lenge fra sannheten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...