Frohman Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg merker meg at questen er borte, så sant sier folk at denne er en reward du får av å vinne. Jeg er litt forvirret, please explain... :S Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Questet er ikke borte, men du ser ikke rewardsene på questet lenger. De får du først se når du leverer questet. Questet er å vinne AV, så det er riktig, ja.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Før var questen å drepe en kis inni av, leste jeg på wow.allakhazam.com. Men den er borte nå... Finner jeg questen utenfor instancen? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Før var questen å drepe en kis inni av, leste jeg på wow.allakhazam.com. Men den er borte nå... Finner jeg questen utenfor instancen? 6615384[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du må bare vinne så får du rewarden mener jeg. Questen heter vel det samme. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, du finner det utenfor instancen i Alterac Mountains. Questet er å drepe en kis der inne ja, og samme kis må du drepe for å vinne AV, så det det samme. Questet er der fortsatt, er ikke lenge siden jeg gjorde det sist.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du må bare vinne så får du rewarden mener jeg. Questen heter vel det samme. 6615399[/snapback] Nei. Før måtte du drepe Korrak eller hva han enn het, og questen het "Korrak et eller annet." Nå heter det "Battle for Alterac" eller lignende, og ja, det eneste du må gjøre er å vinne AV en gang. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Nice. Takk for veiledningen, venter på zeppelin til Uc nå. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kommer til å bli groteskt få alliance på Bloodfeather med den polearmen pga dette. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Om jeg har gjort questet en gang før, og av en eller annen grunn mista spydet, kan jeg da gjøre questet om igjen og så spydet? Endret 4. august 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Om jeg har gjort questet en gang før, og av en eller annen grunn mista spydet, kan jeg da gjøre questet om igjen og så spydet? 6615649[/snapback] Om du gjorde questet mens du skulle drepe Korrak kan du gjøre det en gang til. Om du gjorde det etter updaten da du bare trenger å vinne AV kan du ikke ta questet på nytt. Du kan jo prøve å sende en ticket om sistnevnte er tilfelle. Endret 4. august 2006 av Pug Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Om jeg har gjort questet en gang før, og av en eller annen grunn mista spydet, kan jeg da gjøre questet om igjen og så spydet? 6615649[/snapback] Mista? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Da har jeg slått kloa i spydet... Føler meg... glad! Edit: Dog på 6. forsøk, horde suger i AV... Endret 5. august 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå