Lorith Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Takk for mange svar. Så konklusjonen blir at ADM er et røvekjøp for mitt bruk? Athlon64 4600+ f.eks. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32808 (Som Whom posta over her) , så fin ut den òg. Der hadde PC utstyr alt sammen. Der er prosessoren https://prisguiden.no/product.php?product_id=45527 . Ikke akkurat så mye dyrere enn X2 5000+ . Er det da like mye mulig å bytte den ut med en annen rimelig prosessor? Kanskje jeg satser på Whom's oppsett. Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Det skulle ikke være mindre røverlig å gå for Intel E6400 kontra AMD til prisen av 1900,- hos pcutstyr. Da har du også råd til å kjøpe et riktig fint kabinett, i stil med det kraftfulle oppsettet. Greit å gå for sokkelen som er tronebæreren også med tanke på oppgradering i framtiden, om du skulle vill det. Ang. kabinett foreslår jeg f.eks Thermaltake Matrix til 670,- hos pcutstyr. Men vil du at pcen skal holde noen måneder til, så kan du kanskje heller beholde den dyre cpuen og heller gå for et så enkelt kabinett som Acase Qubic 322,- eller Cooler Master Centrion 476,- Et snarlig til lykke med ny PC, skal du uansett ha. Edit: rettet skrivefeil og la til litt. Endret 15. august 2006 av whom Lenke til kommentar
Lorith Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Skal bestille i dag. Tar nok ditt oppsett, Whom, selv om det kom litt brått på Kliner nok til med den dyre prosessoren. kabinettet er egentlig ikke så farlig, bare det er stort og lett å bygge i! Skal legge til skjerm også. Muligens denne. Støtter alt, håper jeg! http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=28214 Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 mitt tips er å handle alt hos en webshop som kan sette det sammen for deg også. anbefaler netshop.no de har også et bra utvalg av deler og god service 6624612[/snapback] Setter Ikke Komplett.no sammen maskin for deg? Det virker da sånn... Lenke til kommentar
Lorith Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Tjah. Kanskje. Har allerede bruker på komplett. Om de kunne sette alt sammen for meg hadde jo det vært topp... Er ikke sikker på det med skjermen, om den holder. Tar muligens å kjøper skjermen en annen plass, siden komplett ikke har den Lenke til kommentar
Lorith Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Sånne ting som CD-Brenner & CD rom greier, følger det med i pakken du satt sammen, Whom? Når jeg bestiller idag, vil jeg ha med alt, så jeg ikke må fly rundt i hytt og pine med ukomplett PC.. Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sånne ting som CD-Brenner & CD rom greier, følger det med i pakken du satt sammen, Whom? Når jeg bestiller idag, vil jeg ha med alt, så jeg ikke må fly rundt i hytt og pine med ukomplett PC.. 6679924[/snapback] La til DVD\cd brenneren Nec ND-3550 i handelkurven som pcutstyr har inne til 300,- Da gjenstår det bare for deg å finne et kabinett (uten psu), så har du et fullt oppsett. Om du også finner et kabinett fra pcutstyr, så kan du be dem bygge for deg mot betaling. Så godt som alle webshops tilbyr dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå