Quir0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 pcen min restarter seg hele tiden og når den har startet opp så kommer det en mld om at den er gjennopprettet etteren alvorlig feil og da ser jeg hva det gjelder og det er C:\DOCUME~1\Bruker\LOKALE~1\Temp\WERaa23.dir00\Mini080406-02.dmp C:\DOCUME~1\Bruker\LOKALE~1\Temp\WERaa23.dir00\sysdata.xml hva er dette? og hvor dan kan jeg rette det opp?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Lite info du bidrar med. Du har enten windows 2000 eller XP. Virus? spyware? Anbefaler deg å reinstallere windows, det er vel den mest generelle måten å rette opp mystiske feil man ikke aner opprinnelsen til. Hvis feilen skulle vedvare rett etter reinstallasjon av windows, så må du gå hardere til verks, da det kan være snakk om feil i hardware. Ta en kikk inni maskinen. Det kan fort samle seg opp massevis av støv som dekker viften til prosessor og strømforsyning. Bruk støvsuger, men vær ytterst forsiktig. Bruk munnstykke av plastikk for å unngå skade i tilfelle berøring. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Minner om at vi har et programvareforum her: https://www.diskusjon.no/index.php?c=283 Sannsynligvis lettere å få hjelp i rett kategori, så flytter denne Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ser ut som om problemet kan være minnerelatert. Prøv å kjøre memtest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå