Dimanche Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Min nokia 6280 tok kvelden i går. Den har nok dessverre samme feil som mange andre. http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...okia_6280/28177 Hvilke rettigheter har jeg? Noen erstatning utover ny mobil, lånemobil? Hva skal jeg gøre? Regner med at jeg får sende den inn og at jeg faar en ny. Kjøpte den paa commit.no. Håper det er så enkelt. Er det? Takker for alle svar! Edit: Endelig ÆØÅ! Endret 10. august 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Så lenge telefonen er utenfor DOA-tiden, tror jeg ikke du skal regne med å få noen ny telefon, den gamle blir nok heller reparert. Tar reparasjonen over en uke har du krav på lånetelefon. Selger skal i tillegg dekke fraktkostnader for deg. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Så lenge telefonen er utenfor DOA-tiden, tror jeg ikke du skal regne med å få noen ny telefon, den gamle blir nok heller reparert. Tar reparasjonen over en uke har du krav på lånetelefon. Selger skal i tillegg dekke fraktkostnader for deg. 6615446[/snapback] Ok, det var kjekt aa vite. Mener det stod noe paa amobil.no im at man fikk ny, men kunne i grunn godt tenkt meg aa faa den gamle helt fin tilbake igjen, for man kan faa inntrykk av at det er langt mellom de uten feil. Lenke til kommentar
Kern Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Alle 6280 som blacker ut skal inn til service for oppdatering av SW. Ingen telefoner blir byttet. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Alle 6280 som blacker ut skal inn til service for oppdatering av SW. Ingen telefoner blir byttet. 6623475[/snapback] Saa det er i grunn "enkelt" aa rette opp feilen? Lenke til kommentar
Kern Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 I følge Nokia så er det bare snakk om oppdatering av SW, men om det blir bra tror jeg bare er hips om haps. Jeg har faktisk fått tilbake telefoner for andre gang, etter innsendt service, som blacket ut. Menmen... Inn til verksted uansett. Det eneste verkstedet gjør i dette tilfelle er å plugge i en kabel og legge inn SW. Tar mellom 20-30min. Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 I følge Nokia så er det bare snakk om oppdatering av SW, men om det blir bra tror jeg bare er hips om haps. Jeg har faktisk fått tilbake telefoner for andre gang, etter innsendt service, som blacket ut. Menmen... Inn til verksted uansett. Det eneste verkstedet gjør i dette tilfelle er å plugge i en kabel og legge inn SW. Tar mellom 20-30min. 6629072[/snapback] Vi (telekiosken) bytter alle 6280 med feil, etter avtale med nokia! Må sendes inn til nokia, men kunden får da en ny swap enhet! Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Oppdatering: Ringte commit i dag, de sa de skulle sende en ferdig adressert og frankert pakke til meg som jeg skulle videresende til et verksted. Der skulle de visst oppdatere den. De sa at den var prioritert. Håper det ordner seg nå! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå