pessimisten Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) da ver jeg tilbake igjen, har begynt på skolen og fått vite at jeg må la windows styre med WLAN, så det jeg gjorde var å fjerne intelsetpro, men nå har jeg ikke noe WLAN noe sted...finner et nettverkskort i enhetsbehandling, men får ikke instalert driver tildet EDIT: funker nå Endret 14. september 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 endelig etter mye om og men har jeg fått WLAN kort i den stasjonære, nå trenger jeg bare hjelp til å få koblet laptopen til nett via den stasjonære (trådløst)...noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 endelig etter mye om og men har jeg fått WLAN kort i den stasjonære, nå trenger jeg bare hjelp til å få koblet laptopen til nett via den stasjonære (trådløst)...noen som kan hjelpe? 6863380[/snapback] ville vært top om noen kunne hjelpe meg med dette så fort som mulig Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 ****BUMP****-_- Lenke til kommentar
spurv Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) ser det, bare det at den fanen mangler jeg 6647484[/snapback] Prøv å gå inn på "Services" under admin tools på controll panel. Der har du en sak som heter Windows Zero configuration... start den.. og da skal du få den fanen du mangler. EDIT: Du kan kjøre 2 wlan kort mot hverandre vha "AD-HOC". Men beste er vel å bruke en tråløs ruter eller noe... Endret 16. september 2006 av spurv Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Prøv å gå inn på "Services" under admin tools på controll panel. Der har du en sak som heter Windows Zero configuration... start den.. og da skal du få den fanen du mangler. 6873110[/snapback] har ikke den snarveien der EDIT: Du kan kjøre 2 wlan kort mot hverandre vha "AD-HOC". Men beste er vel å bruke en tråløs ruter eller noe... 6873110[/snapback] kan ikke ha trådløs router for pappa er anti stråling Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 ingen som vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå