LaserMannen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Har akkurat bygget pcen min, og idag fant jeg ut at jeg skulle bytte VGA kjøler fra standard 7900GT kjøler til en Zalman VF 900Cu. Installasjonen gikk strålende alt passet og sånn var det. Da jeg skulle koble til kjøleren oppdaget jeg at jeg ikke hadde flere 3 pins FAN tilkoblinger på hovedkortet, jeg brukte da en overgang slik at jeg kunne koble den rett til strømforsyningen(molex). Da jeg slo på pcen gikk booten helt fint, men etter ca 1min inne i windows(oppstart ferdig) slo den seg rett av og bare stod å blinke på "on" lyset. Kan det være at strømforsyningen ikke strekker til? Har en Fortron-Source 400W 120mm, 24pin, SATA strømforsyning. Edit: Slo på igjen pcen nå, alle komponenter har riktig volt mengde, alle temperaturer ser bra ut (cpu 36 grader, sytem 29 grader). Pcen finner du her Endret 4. august 2006 av LaserMannen Lenke til kommentar
minitiss Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kan være noe med at den viften vil styres fra hovedkortet, men det syns jeg virker veldig rart. Skal se om jeg kan finne noe mer informasjon ang dette. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Kan være noe med at den viften vil styres fra hovedkortet, men det syns jeg virker veldig rart. Skal se om jeg kan finne noe mer informasjon ang dette. 6615962[/snapback] trengs ikke, det var jeg som hadde satt RAM brikkene i feile spor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå