oyvn Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har en Golf2 89mod. 2 bensinstasjoner har prøvd å reparere den, men uten hell. Kanskje noen her vet noe? Som sagt, motoren dør 1-2sek etter jeg trykker inn clutchen for å gire ned i ett kryss. Eller når jeg skal stoppe. Håper noen kan gi meg noen hint slik at jeg kan få i orden den uten å dra på merkeverksted. Takk Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 går den fint på tomgang ellers? Lenke til kommentar
oyvn Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 går den fint på tomgang ellers? 6614891[/snapback] den går "litt" ujevnt. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Prøv å bend å dra i innsprøytningsenheten.Forandrer den seg på tomgang?Sjekk gummislangen fra innsuget som går til røret til bremsekraftforsterker. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 går den fint på tomgang ellers? 6614891[/snapback] den går "litt" ujevnt. 6616021[/snapback] min (mazda 323 90 mod) drev og gikk ujevnt på tomgang og kvelte seg når jeg girte av og til, da var det clutchen som var gått.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det kan være cluth'en som er gåen ja. Eller så kan motorfestene være så slitte at motoren drar seg selv for mye rundt og dermed kveler seg selv. Lenke til kommentar
oyvn Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) kveler seg uten at jeg merker før jeg skal ut med clutchen igjen. kun ved nedgiring jeg har erfart det nå. Endret 5. august 2006 av oyvn Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Sjekket bensinfilteret? Lenke til kommentar
Dreyfuz Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg hadde samme problemet på den gamle Audien min,, bilen døde når jeg trykte inn clutchen. Etter mye om og men byttet jeg bensinpumpen i tanken og så ble bilen frisk og rask igjen.. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kan det være at den er for lavt stillet på blandingen? Når man slipper gassen raskt vil det bli for lite bensin og for lavt turtall for å holde motoren igang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Stikk innom et VW-verksted og spør. De har sikkert vært borti dette hundrevis av ganger, siden bilen din ikke er av de mest sjeldne ;-) Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 hadde samme problemet på en saab 900 fram til i dag. Skrudde ut tomgangsregulatoren, rensa den med forgasserrens og startgass, og nå fungerer den som en drøm. En enkel operasjon som er verdt å teste ut før du sender den på et dyrt verksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå