gullf1sk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 http://www.gwn.com/news/story.php/id/10042/ :O Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Er vel for det meste beregnet for bedrifter.... EDIT: HWB.no Endret 4. august 2006 av haddis Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du trenger ikke en sånn med mindre du jobber med svært tunge virtualiserings oppgaver, 3D design av ultra komplekse scener osv osv. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det der er nok saftige greier for CAD og lignende. Men jeg lurer på hvor dyr toppmodellen blir når prisene starter på 17.500 $. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 film studioer som lager CG greier kommer nok til å kjøpe det der tipper jeg.. kan rendre ting raskere da. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 "The only problem with owning one of these cards is you'd need about 20 of the latest CPUs in order to feed it data quick enough that the CPU wouldn't become a massive bottleneck." Hehe.. bare å bestille 20 stk Conroe's. :!: Nei,tror nok kundene der er innen Film/ og avansert 3D grafikk og lignende. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg lurer på om det derre egentlig slår 7800GTX SLI, tatt i betraktning at det ikke er laget for spill? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg lurer på om det derre egentlig slår 7800GTX SLI, tatt i betraktning at det ikke er laget for spill? 6616385[/snapback] :!: ja jeg vil tro det. "According to Nvidia, a node can achieve up to 64x full scene anti-aliasing (FSAA), deliver a performance of up to 148 megapixels on 16 synchronized digital-output channels and eight HD SDI channels. The firm says that the fill rate reaches 80 billion pixels/s while the geometry performance is rated at seven billion vertices/s." ifølge en review av 7800GTX så har det 10,32 billioner pixels i fillrate.. Endret 4. august 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Joda... for all del. Men hvis spillet støtter 4x kan det bli så mye bedre? HL2 ser vel ikke naturekte ut på grunn av 64x aa. Endret 4. august 2006 av chills Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Problemet med dette er at CAD GPU'er har som regel ikke har støtte for shaders i det hele tatt. De pusher bare masse polygoner og texturer gjennom en diger pipeline. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) nei det er ikke sikkert.. men en del tech specs er hvertfall ganske heftige på papiret.. men ser dere på denne testen http://www.hwb.no/test/arbeidsstasjoner/st...ninger/21051/14 så ligger de ikke langt bak vanlige kort så jeg vil tro at dette kan grisebanke vanlige kort. ( påpekte bare at QuadroFX kortene hadde ganske så bra ytelse vs de kommersielle kortene, er klar over at det kortet vi snakker om her ikke er med i testen. ) Endret 5. august 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå