Tunky Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hei. Jeg tenkte å redigere og klippe noen sanger i Audacity. Når jeg har klippa sangen min ferdig og skal eksportere som MP3-fil kommer det opp en melding: Audacity kan ikke eksportere MP3-filer direkte, men bruker istedet det fritt tilgjengelige LAME-biblioteket til MP3-filomkoding. Du må få tak i lame_enc.dll separat, ved å laste ned LAME MP3-omkoderen, og så finne filen i Audacity. Du trenger kun gjøre dette èn gang. Vil du prøve å finne lame_enc.dll nå? Ja - Nei Hvor finner jeg lame_enc.dll-filen, og hva gjør jeg når jeg finner/skaffer den? Jeg hadde tenkt å bruke den klippa sangen som ringetone på mobilen min. Forøvrig funker det helt fint med WAV (Winamp Media File), men støtter 6233 denne filtypen? Forøvrig er filen jeg lastet inn i Audacity MP3-fil før jeg begynner å klippe. Any help? Endret 4. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du finn den infoen du treng her. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Tusen takk for hjelp. Det funka fint. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Trådstarter ønsket tråden stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg