strickland Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Noen som har forslag til rimlige og gode 1U rack maskiner, trenger ikke være av de beste men en helt grei maskin som er i stand til å utføre enkle oppgaver, tenkte jeg skulle bruke den til å drifte apache\eggdrop\psybnc etc så og si shell tjenester. Forslag noen? smile.gif Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hva for en prisklasse er du ute etter? Lenke til kommentar
strickland Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Er vel ute etter noe rimlig noe... Fant denne: http://www5.pc.ibm.com/uk/products.nsf/...ourcesite=esguk men fant ikke ut hvordan jeg kunne få bestilt den Lenke til kommentar
Borf Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Hos de her kan du få satt opp den serveren du vil ha, og prisen starter på 4600,- www.nextron.no Om du skal ha noe billigere så er det vel å se på bruktmarkeder på nettet så finner du mye til en ok pris. Om du skal ha den IBM serveren så får du kontakte IBM Norge så kan de sikkert hjelpe deg. Endret 5. august 2006 av Borf Lenke til kommentar
roac Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) SC1425 fra Dell? Starter på ca 4990 ex mva. Endret 6. august 2006 av roac Lenke til kommentar
strickland Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hum, det så jeg ikke:p Hvor hen? =P Lenke til kommentar
roac Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hum, det så jeg ikke:p Hvor hen? =P 6629100[/snapback] Og dette var til hva? Hvis det var Dell Serveren: Velg SATA som disk, og Reduser service til 1 år Bronze. Da får du en pris på 4990 ex mva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå