IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 har lenge hatt lyst til og kjøpe battlefield, men etter det dårlige inntrykket jeg har fått ifra mp demoen så er jeg ikke så sikker lenger. det er sjelden det er 1 server med under 200 ping og 32 spillere innpå, på en god dag kan jeg spille demoen, på en vanlig dag finner jeg ikke servere, og skulle jeg finne noen så blir jeg disconnected eller jeg får failed to connect... men på en god dag så virker det, og da er det jo veldig gøyt. men er det flere servere og raskere servere hvis jeg kjøper hele spillet? er det noen andre enn meg som har problemer med dette? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 synes det var høvelig bra, litt vanskeligere enn det egerntlig skulle vært ettersom de kommandoene du roper ut og gir over samband til andre ikke ser ut til å ha noen funksjon (singel player) :smile: men nå skal pc'n opereres og oppgraderes i morgen [ Denne Melding var redigert av: IceXCool på 2002-10-21 03:04 ] Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 er ikke enig med deg. jeg har nesten alltig ping mellom 20-80. Det er masse svenske servere, og det er bra fordi at da har man bedre ping. men husk at pingen i på server listen er ikke riktig når du kommer inn på et gamer så (trykk på TAB) så ser du pingen din... Du bør ikke tvile på å kjøpe dettte spillet. Det er et kjempe bra spill. du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 jeg har demoen, og der er det nesten ingen servere som jeg kan spille innpå, noen ganger er det ingen og noen ganger er det kanskje 1 som virker. det er kjipt og vente på å komme innpå en server som har ok ping og 32 spillere så få disconnected form server eller failed to connect når det endelig åpnes en plass. noen dager finner jeg en server og andre dager ikke, dere som har hele spillet, har dere samme problemer? kan være de gode serverene har gått ifra demo til full-versjon for lenge siden eller noe. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 jeg har også problemer med å få brukbare servere, det er muligens for de jeg har Isdn da og sitter bak en winMe PC som bør reinstalleres. "Har foresten en Tbird 1400 med 512 ddr med win98 på " Men det er sjelden jeg kan spille med mere en 5 personer da får jeg conection problems bruker å ha 100- 200 som oftes men så blir det 99999 eller nå og da kan jo du ikke bruke våpnene SÅ lenge jeg ikke blir overbevist om at spillet funker med opp til 16 personer med isdn så kommer jeg ikke til å kjøpe det det står at det skall gå ant å spille opp til 16 personer med 56k modem. og 16-64 med bedre forbindelse stemmer dete :???: _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-10-21 13:03 ] Lenke til kommentar
The man! Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 spillet er iallefall knallbra på LAN! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 jeg har ngt bravo 640/480 kb linje, men får mye connection problems, blir hevet ut midt i en kamp osv. men hvis dette kun gjelder demoen så er jo det bra, men det jeg lurer på er om orginalen er bedre. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Overlegent spill! Har du ikke internett er det bare å glemme det, ettersom det at i singleplayer suger verre enn lut. Men i MP er det en rett og slett fanatstisk opplevelese! Etter et 3 timers slag på samme brett er du rett og slett utslitt! Sykt spill! Anbefales! Lenke til kommentar
Quixotix Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Dette spillet bør så absolutt kjøpes, ja. For det første kan ikke single-player delen sammenlignes med multiplayer, mest av den grunn at i mp så spiller du mot/med virkelig mennesker som i likhet med deg gjerne bruker/hører på kommandoene, og som tenker taktikk og samarbeid. Nå sitter jeg på en 1024/512 kps linje, men jeg har ihvertfall ingen problemer med å finne servere. det er til enhver tid mellom 800 og 900 servere online, og bra ping og mange spillere er ikke uvanlig. Så mitt råd er: kjøp det, for guds skyld, har ikke spilt noe spill som kan måle seg med følelsen du får av å spille dette spillet i mp. -Q Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 http://www.gamer.no/omtaler/battlefield_1942/ Her har du et langt (x923) svar. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 jeg sliter mye innpå pcen min med online spilling, tar lang tid og finne en server som lar meg joine den og jeg blir ofte kastet ut midt i en runde og etter at en runde er ferdig. er orginalen like dårlig-online tilpasset som demoen? eller er det bare pcen min det er noe iveien med? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Selv er det sjeldent at jeg opplever dette problemet, men jeg husker en dag da det var ille. Ble kastet ut gjentatte ganger. Også ble alt bra igjen :smile: Men kan det ha noe med at det har kommet nye patcher etter demoens utgivelse å gjøre? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det er nesten alltid e ***** inne på serveren med 500 i ping og lagger bortover med flyet, da vet man ikke helt hvor man skal skyte... Men spillet i seg selv er jo genialt! Sikkert utrolig gøy på lan!! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det er j***** morro på LAN ja, men det er så få som vil spille det... (i værtfall der jeg har vært.) Får håpe det forandrer seg til helja... Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Har spilt en del på nettet og kan ikke si meg enig i at det lagger mye. Det er helt avhengig av hvor serveren står, selvfølgelig, men selv med en ping på 200 - 300 er det fullt spilbart. Sitter på en kabellinje med 1024/128, og har ping far 50 til 300, og det funker bra uansett. Dersom jeg kjører programmer i bakgrunnen, derimot, lagger det noe helt for jævlig. Derfor er mitt tips, skru av alle andre programmer, spesielt fildelingsprogrammer, for BF1942 krever mye ressurser av maskinen. Litt avhengig av hvilket brett man spiller på, men jeg får ofte minneforbruk på rundt 200MB. Ellers er spillet helt konge. Har spilt mye CS, men BF 1942 ruler helt på sin egen måte, så løp og kjøp, eller sjekk ut serverspy, for å teste spillet først... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 jada, spillet er dritgøyt og slikt, eneste som holder meg igjen fra og storme til platon med slev hengende ut kjeften er det dårlige inntrykket jeg har av demoen. jeg gidder ikke spillet det på internett for et virker så dårlig, og da hjelper det ikke at spillet er gøy på lan. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 om du ikke blir fornløyd med spillet så får du pengene tilbake av meg(*)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå