Gå til innhold

Sende spill til ny telefon

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en K700i som jeg skal bytte ut nå snart.

Når jeg trykker på "Mer"-valget for å sende er det ikke noe "Send"-valg.

Det er kun:

Kjøpte spill: "Flytt til mappe", "Slett", "Tilgangsrettigheter", "Display" og "Info", medfølgende spill er de samme unntatt "Slett" og "Flytt til mappe". Detter valgene som ligger på "Mer".

Er det noen måte å få mine spill over til en ny 6233?

Er litt kjipt å måtte betale for nye, og de gamle bare ligger der, og venter.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har en K700i som jeg skal bytte ut nå snart.

Når jeg trykker på "Mer"-valget for å sende er det ikke noe "Send"-valg.

Det er kun:

Kjøpte spill: "Flytt til mappe", "Slett", "Tilgangsrettigheter", "Display" og "Info", medfølgende spill er de samme unntatt "Slett" og "Flytt til mappe". Detter valgene som ligger på "Mer".

Er det noen måte å få mine spill over til en ny 6233?

Er litt kjipt å måtte betale for nye, og de gamle bare ligger der, og venter.. :p

6614680[/snapback]

Kan du ikkje flytte det til minnekortet?

Evt. kanskje henta det med ein datakabel?

Lenke til kommentar
Det går ikke. På programmet jeg fikk med når jeg kjøpte bluetooth-dongle'n er det ikke mulig å gå inn i Programmer eller Spill-mappe.. :(

6617208[/snapback]

Forskjellig OS ? Det skal vel ikke noe å si vel.... trodde jeg da! De fleste mobilspill er jo Javabaserte, og burde da stort sett gå helt om hverandre så lenge telefonene støtter Java....noe de fleste gjør....

Lenke til kommentar

Det går ann og bruke spill/programmer på mobiler som har høyere oppløsning enn det det er beregnet til, problemet er bare at hele skjermen ikke blir dekket, og det kan være etterslep.

Hvis du ikke vil betale for spilla, gå inn på www.mobile9.com . Der kan du laste de ned gratis :) Sjekk også ut getjar.com

- Zappza

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde K700i selv for ikke så lenge siden og den utforskeren for telefonen er ikke så ulik Utforsker i Windows. Er jo mulig at den mappen som spillene ligger i er skjult så prøv om det står "verktøy der og så "mappealternativer". Hvis det står d så finn fanekortet "vis" og så går du ned til det står et mappeikon og skjulte filer og mapper. Den står sansynligvis du på "ikke vis skjulte filer og mapper". Sett den da på "vis skjulte filer og mapper". Jeg har endret mye på både PSPen og iPoden min etter å ha gjort d...! :dribble:

BTW husk på at www.getjar.com og så har en wap side som du kan vise på mobilen og laste ned direkte dit...: wap.getjar.com

Endret av Overdrive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...