McBitch Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 "Han der fortjener å dø på en smertefull måte... Drepe 20 hunder å putte de i frysern hva faen er problemet hans! Elsker selv hunder og har en selv ble litt opprørt da jeg leste det." Spar meg....Hvorfor skulle eieren dø for dette da? Tenk deg litt om. 6625377[/snapback] Fordi en som har så lite respekt for uskyldige liv fortjener samme skjebne som hundene fikk. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har jeg møtt han der, tror jeg at jeg hadde skammslått han så jævli at han ikke hadde gjennkjent seg selv Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hadde jeg møtt han så hadde jeg nok ikke skadet han. Jeg hadde ristet på hodet og gjort en liten sirkel rundt han. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Han burde pines og misbrukt like mye som de smaa stakkars valpene. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 På en måte er det litt synd at folk er sånn. Og på en annen måte bryr jeg meg ikke Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 jøsses som dette opprørte folk da... selv har vi et ekorn og en fugl i frysa, men de var daue før de havnet der... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Såvisst er fyren syk i hodet og fortjener det samme han har påført hundene, men jeg synes det er tragisk for menneskeheten at vi reagerer så kraftig over noen hunder som er behandlet dårlig, enn nyheter som dette, som daglig har store overskrifter i aviser. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har pusekatter i fryseren. 6619053[/snapback] Har du litt humor der også? Isåfall; tin den og få i deg litt. 6624913[/snapback] Oj... Jeg mener selvfølgelig lusekatter. Tror dere jeg er pervers eller? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Såvisst er fyren syk i hodet og fortjener det samme han har påført hundene, men jeg synes det er tragisk for menneskeheten at vi reagerer så kraftig over noen hunder som er behandlet dårlig, enn nyheter som dette, som daglig har store overskrifter i aviser. 6628130[/snapback] Du har et meget godt poeng Folk er ikke like vandt til at masse dyr dør, spesiellt ikke menneskets beste venn? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 "Han der fortjener å dø på en smertefull måte... Drepe 20 hunder å putte de i frysern hva faen er problemet hans! Elsker selv hunder og har en selv ble litt opprørt da jeg leste det." Spar meg....Hvorfor skulle eieren dø for dette da? Tenk deg litt om. 6625377[/snapback] Fordi en som har så lite respekt for uskyldige liv fortjener samme skjebne som hundene fikk. 6627746[/snapback] Feil. Du vet ikke noe om hvordan disse hundene ble avlivet. Ta en tur på slaktehuset før du kjøper kjøttvarer neste gang. Kutt ut drittpreiket om å knerte mennesker som tar livet av dyr. Det er bare sløkket og kvasiemosjonelt pisspreik. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 "Han der fortjener å dø på en smertefull måte... Drepe 20 hunder å putte de i frysern hva faen er problemet hans! Elsker selv hunder og har en selv ble litt opprørt da jeg leste det." Spar meg....Hvorfor skulle eieren dø for dette da? Tenk deg litt om. 6625377[/snapback] Fordi en som har så lite respekt for uskyldige liv fortjener samme skjebne som hundene fikk. 6627746[/snapback] Feil. Du vet ikke noe om hvordan disse hundene ble avlivet. Ta en tur på slaktehuset før du kjøper kjøttvarer neste gang. Kutt ut drittpreiket om å knerte mennesker som tar livet av dyr. Det er bare sløkket og kvasiemosjonelt pisspreik. 6629147[/snapback] Lurer på hvordan han drepte de, hvorfor, og hvem sine hunder det var. Skal mye til før jeg syns det er greit. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Har det vært katter i fryseren istede for hunder skulle jeg ha rævfliret så lenge jeg har orket! Katter hater jeg! Endret 7. august 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Åja, nå hørtes du jo ut som et veldig intelligent menneske.... Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det der var jo sykt! hva feiler det folk egentlig?! Den fyren der kunne jeg kaldkvælt på flekken, og det gjelder alle andre som mishandler dyr rundt i verden å Lenke til kommentar
labdama Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er det egentlig så ille å ha hunder i fryseren da? Bare fordi man er mer vant med å ha hunder på fanget enn på tallerknenen så betyr jo ikke det at det er "sykt" at noen ønsker det. Vel, ikke sykere enn av vi spiser kjøtt fra andre dyr. Hvordan hadde vi f.eks. reagert dersom det hadde vært kanin/hare? Det er jo en delikatesse her til lands, selv om mange velger å heller ha de som kosedyr. Nå sier ikke jeg at jeg spiser hunder eller kaniner, eller noe annet kjøtt for den saks skyld, men hvis man skal reagere så innmari sterkt på at noen har kjøtt i fryseren så får man heller bli vegitarianer. Ingen skapninger fortjener å lide. Kanskje alle burde stoppe å holde husdyr og heller slippe de fri der de hører hjemme? Vi trenger ikke dyr for å leve uansett! Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 labdama: som en klok fyr sa før i tråden, det er forskjell på å ha en liten hundevalp og en 500 kilos okse i fryseren Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er det egentlig så ille å ha hunder i fryseren da? Bare fordi man er mer vant med å ha hunder på fanget enn på tallerknenen så betyr jo ikke det at det er "sykt" at noen ønsker det. Vel, ikke sykere enn av vi spiser kjøtt fra andre dyr. Hvordan hadde vi f.eks. reagert dersom det hadde vært kanin/hare? Det er jo en delikatesse her til lands, selv om mange velger å heller ha de som kosedyr. Nå sier ikke jeg at jeg spiser hunder eller kaniner, eller noe annet kjøtt for den saks skyld, men hvis man skal reagere så innmari sterkt på at noen har kjøtt i fryseren så får man heller bli vegitarianer. Ingen skapninger fortjener å lide. Kanskje alle burde stoppe å holde husdyr og heller slippe de fri der de hører hjemme? Vi trenger ikke dyr for å leve uansett! 6639260[/snapback] Spørs hva formålet var, hvordan han tok livet av de, hvem som eide hundene, osv. Lenke til kommentar
labdama Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 labdama: som en klok fyr sa før i tråden, det er forskjell på å ha en liten hundevalp og en 500 kilos okse i fryseren 6639481[/snapback] jepp;) det var derfor jeg dro kaniner inn i bildet. De er også små, søte, kosete kjæledyr. Men folk flest godtar at de er mat. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Feil. Du vet ikke noe om hvordan disse hundene ble avlivet. Ta en tur på slaktehuset før du kjøper kjøttvarer neste gang. Kutt ut drittpreiket om å knerte mennesker som tar livet av dyr. Det er bare sløkket og kvasiemosjonelt pisspreik. Det er en vesentlig forskjell på å avlive kyr/griser osv. som har hatt et greit liv, på en mest mulig smertefri måte, for så å bruke dem til mat, og å avlive hunder som "gick i sin egen avföring, hade inälvsparasiter och skabb," hjemme i stuen. Denne personen bør ikke noensinne komme i kontakt med et dyr igjen, da han tydeligvis ikke har respekt for dyreliv. Den beste måten å gjøre det på er å bure ham inne. (Jeg føler meg ganske sikker på at dyremishandling ofte er et symptom på dypere problemer også.) Er det egentlig så ille å ha hunder i fryseren da? Bare fordi man er mer vant med å ha hunder på fanget enn på tallerknenen så betyr jo ikke det at det er "sykt" at noen ønsker det. Vel, ikke sykere enn av vi spiser kjøtt fra andre dyr. Hvordan hadde vi f.eks. reagert dersom det hadde vært kanin/hare? Det er jo en delikatesse her til lands, selv om mange velger å heller ha de som kosedyr. Nå sier ikke jeg at jeg spiser hunder eller kaniner, eller noe annet kjøtt for den saks skyld, men hvis man skal reagere så innmari sterkt på at noen har kjøtt i fryseren så får man heller bli vegitarianer. Ingen skapninger fortjener å lide. Kanskje alle burde stoppe å holde husdyr og heller slippe de fri der de hører hjemme? Vi trenger ikke dyr for å leve uansett! 6639260[/snapback] "Hundarna gick i sin egen avföring, hade inälvsparasiter och skabb." Om han hadde behandlet hundene greit før de ble avlivet, hadde jeg ikke reagert så veldig, selv om jeg mener at avliving av dyr og kjøttproduksjon bør foretas av profesjonelle. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 labdama: som en klok fyr sa før i tråden, det er forskjell på å ha en liten hundevalp og en 500 kilos okse i fryseren 6639481[/snapback] jepp;) det var derfor jeg dro kaniner inn i bildet. De er også små, søte, kosete kjæledyr. Men folk flest godtar at de er mat. 6640150[/snapback] Fordi før i tida, var det vel ganske vanlig å jakte på kaniner/harer. Med hunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå