Gå til innhold

Fryseren full av døde hundevalper


j0nz0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Det er jo forskjell fra et stykke biff, og en liten valp. Jeg vet, folk spiser hunder mange steder. Nå har jeg ikke en okse som kjæledyr...

6616850[/snapback]

 

Det hadde vært litt av et syn du ...Sitter å titter på fjernsynet, og koseklapper en 600 kilos Belgian Blue som er trygt plassert på fanget. :D

 

On topic: Dette er kanskje mere vanlig enn vi ønsker å tenke på. Ikke så uvanlig at andre husdyr blir offer for mishandling (kyr, sauer osv.) Forklaringen er da ofte at mennesket har fått et megaproblem i hue, det kan skje med hvem som helst. Det som forbauser meg mest er "mordlysten" til hundeelskerne her. :whistle:

Lenke til kommentar

Syns man kan ha respekt for alt liv jeg, mat eller ikke. Selv er jeg veldig glad i kjøtt, men kunne ikke spist hund eller katt, hadde fått skyldfølelse ovenfår dyrene mine. Dessuten er det ikke en idèel kjøttkilde. Kuer og sauer funker best til mat, mens hunder og katter har andre oppgaver.

 

Men jeg har våkst opp på gård med kjøttkuer. Fryktelig kosne var de også. Og godt smakte de. Synes det var bedre at det var noen kuer jeg viste hadde hatt det bra hele livet, enn de "serie-produserte" kuene på de store gårdene. Samme med høns, får mesteparten av kjøtt og egg fra bønder som driver ordentlig.

 

Det jeg har et problem med er de som misshandler dyr før de dør. Forsempel Korea :cry: (sterk kost for de som ikke er klar over det. Og det blir så mange ganger værre når staten støtter opp om det.)

 

Skal man absolutt spise en hund eller en katt eller en ku har man hversågod å se til at den har det bra og at den dør smertefritt.

Lenke til kommentar
Sette han i et rom på 2 kvadrat uten toalett eller noe og det eneste han får er mat, da skal vi se hvor lenge han trives!! :mad:

6615878[/snapback]

Og etter på putte han i en fryser i 20 min :devil:. Det har jeg lyst til og gjøre hvis jeg hadde fått sjansen, men drepe han blir litt for drøyt.. Gi han livstid hadde vært bedere :thumbup:

6615907[/snapback]

 

Livstid i fryseren på -50C. Han skal ikke få noe annet enn hundemat. (Dell_9200) :thumbup:

Endret av :P
Lenke til kommentar

"Han der fortjener å dø på en smertefull måte... Drepe 20 hunder å putte de i frysern hva faen er problemet hans! Elsker selv hunder og har en selv ble litt opprørt da jeg leste det."

 

Spar meg....Hvorfor skulle eieren dø for dette da? Tenk deg litt om.

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...