Gå til innhold

Fryseren full av døde hundevalper


j0nz0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen feiler det folk, jeg skjønner ikke hva som går av inni hodene til enkelte.

Jeg  blir så inderlig sint når jeg ser slike ting, jeg hadde garantert drept ffyren viss jeg hadde lov.

6615392[/snapback]

 

Enig. Boondock Saints anyone?

6615419[/snapback]

 

Jeg ser det for meg. :p

Lenke til kommentar

Så lenge hundene var "slaktet" før de ble puttet i fryseren og var ment som mat er det vel egentlig ikke noe farlig hvis ikke er det bare ekkelt..

 

Dere som ikke liker folk som har hunder i fryseren, pleier dere å klage og gråte like mye over hver gang dere er å henter pizza,biff eller kjøttdeig f.eks i deres egen fryser? Dere vet at kjøtt er en ganske vanlig ting å oppbevare i fryseren?

Lenke til kommentar
Så lenge hundene var "slaktet" før de ble puttet i fryseren og var ment som mat er det vel egentlig ikke noe farlig hvis ikke er det bare ekkelt..

 

Dere som ikke liker folk som har hunder i fryseren, pleier dere å klage og gråte like mye over hver gang dere er å henter pizza,biff eller kjøttdeig f.eks i deres egen fryser? Dere vet at kjøtt er en ganske vanlig ting å oppbevare i fryseren?

6616843[/snapback]

 

Leste du artikkelen eller? Han hadde ikke bare pakka hunder i fryseren ...

Kan ikke si at jeg ser noe galt i å legge en død hund(eller noe annet) i fryseren, hvis det engang var en hund som døde av naturlige årsaker. Kanskje du vil begrave den til sommeren ;)

 

Her var det dog snakk om noe helt annet.

Lenke til kommentar

Slike ting som dette er bestandig trist, dyr skal behandles ordentlig!

 

Men at de gjør et så stort nummer av de hundevalpene han hadde i fryseren skjønner jeg ikke, det er da ikke ulovlig (rent isolert sett selvsagt, hvordan han har drept de kan man jo bare spekulere i). Selv hadde jeg ikke hatt noe imot å oppbevart hund som mat i fryseren, så lenge slakting osv. hadde gått forskriftsmessig for seg. Har aldri spist hund, men om jeg får muligheten engang skal jeg prøve. Såfremst jeg kan forsikre meg om at det ikke er noe løshund jeg får servert.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...