Gå til innhold

Fryseren full av døde hundevalper


j0nz0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han der fortjener å dø på en smertefull måte... Drepe 20 hunder å putte de i frysern hva faen er problemet hans! Elsker selv hunder og har en selv ble litt opprørt da jeg leste det.

6615415[/snapback]

 

Tror du at de var døde når de ble lagt i fryseren da? Neppe :mad:

Lenke til kommentar
Hva faen feiler det folk, jeg skjønner ikke hva som går av inni hodene til enkelte.

Jeg  blir så inderlig sint når jeg ser slike ting, jeg hadde garantert drept ffyren viss jeg hadde lov.

6615392[/snapback]

 

Enig. Boondock Saints anyone?

6615419[/snapback]

Var det første som slo meg. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Får jeg warn hvis jeg skriver et sarkastisk innlegg om hvor evig morsomt dette er?

6615688[/snapback]

 

Ok, jeg ler av at noen gidder en gang å sutre over dette. Det finnes dog mer kreative ting man kan gjøre med døde hunder.

6615741[/snapback]

 

Kan ikke si at du levde opp til den første posten.

 

Topic: Jeg blir helt oppgitt over hvor utrolig jævlig noen kan behandle andre levende individer. Håper han råtner i fengsel lenge. (Hva er strafferammen for dette i Sverige?)

Lenke til kommentar
Sette han i et rom på 2 kvadrat uten toalett eller noe og det eneste han får er mat, da skal vi se hvor lenge han trives!! :mad:

6615878[/snapback]

Og etter på putte han i en fryser i 20 min :devil:. Det har jeg lyst til og gjøre hvis jeg hadde fått sjansen, men drepe han blir litt for drøyt.. Gi han livstid hadde vært bedere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...