Clerion Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Jaffå? Hmmm, jau, men den vingen jeg har sett på nå da? Den er kanskje mer nøytral og firkanta som en beemer skal være? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg stemmer for at du dropper vinge, og går for en diskret "pynt". Bakrutespoileren du tenkte på så greit ut. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Hmmm Jeg har virkelig lyst på en vinge. Finn en dere syns er fin da? Gi meg et alternativ uten om ingen vinge^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ditt siste forslag på vinge så ikke så halvgærent ut, og om du vil ha vinge, så kjøper du vinge. Det er din bil, og du bør gjøre slik du vil. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Syns vingen var fin jeg! Og du bestemmer jo selv om du vil ha eller ikke.. Hadde jeg hvert deg, hadde jeg kjøpt den med en gang! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Okei sant det, min bil! jeg bestemmer! moha. Men så syns jeg det er greit å høre meningen til folk uten om min lille NFSU-verden Da blir det nok den siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå