phnx85 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Sitter på jobb og prøver å klone harddisken til en NT4.0 maskin. Får klonet uten noe problem med Ghost, men når jeg starter maskinen med den nye harddisken får jeg beskjed om at filen "\Winnt\System32\C_1252.nls" mangler. Har prøvd å klone 4 ganger nå med samme feil. Testet med to forkjellige maskiner, så det bør ikke være noe hardware feil. Har også prøvd å starte opp repair-console og kopiere inn de filene som manglet, men da vil ikke windows boote. Er noe spessielt man må gjøre for å klone NT4.0? I.flg. Symantec så støtter ikke Ghost Windows NT 4.0 SP6, kun SP4, 5 og 6a. Men burde det ha noe å si siden jeg booter opp fra CD og kjører det via Dos? Alt den gjør er å ta en ren kopi fra disk1 til disk2. Edit: Ser ut til at jeg fikk det til nå. Glemte av at NT liker svært dårlig å boote fra partisjoner større en 8GB Endret 4. august 2006 av phoen|x Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hvis du har en helt annen harddisk tror jeg dette kan være problemet. dette har med størelse på partisjonen/hardisken å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå