kapstad Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har pådratt meg et lite problem med anlegget i bilen. idet anlegget skrur seg på begynner det å støye no voldsomt, høyttalerne spraker og subben buldrer.. dette fortsetter selvom jeg skrur volumet helt ned. det hele startet da anlegget hadde vært ute av bilen en stund. da jeg koblet det inn igjen smalt det når jeg koblet minus på kondisen. har prøvd å koble det til å fra noen ganger nå uten at det hjelper.. noen ganger endrer støyen seg når jeg treffer for eksempel en fartsdump eller lignende.. håper noen kan hjelpe meg anlegget er avtypen polk momo med sony headunit mvh anders Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Sjekk signalkablene dine. Mulig de kortslutter mot jord et sted. Evt prøv å koble utenom kondisen. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Søk etter "dynamostøy" og "brente jordingsbaner" på forumet så finner du sikkert mange lidelsesfeller. Jeg ville prøvd èn og èn kanal om gangen i tillegg til utgangene fra selve spillern, annen spiller, sjekka jording og signalkabler som Trainman sier. Resultatet av dette skulle gi deg en grei konklusjon. Endret 4. august 2006 av Jalla Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 okay, takk for svar får håpe jeg ikke har tatt knekken på cdspilleren da Lenke til kommentar
Dreyfuz Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg hadde samme problemet på min spiller.. Det var utgangene som var ødelagt. På min spiller var det line out utgangen som går til forsterkeren som hadde tatt kveld. Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 huff da, hørtes dyrt ut sendte du den til reparasjon? Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har vært borti buldring i suben før, og da var det spilleren til en kompis som var gåen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå