Fallingwater Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Heisann, jeg er på utkikk etter en bærbar som takler litt bildebehandling, CAD, og kanskje et og annet spill. Jeg vil ha kvalitet og stor skjerm. Noen som har noe å si om HP's NC8430? Har prøvd å kopiere ned noen spesifikasjoner her: - Intel® Core™ Duo processor T2500• 2 GHz, 2 MB L2-cache, 667 MHz FSB - Standardminne 1024 mb - Intern harddisk 80 G, Harddiskhastighet 5400 rpm - CD-ROM og DVD DVD+/-RW to-lags fast - Vekt Starter på 2,7 kg - Skjermstørrelse 15,4 tommer diagonalt WSXGA - Intel® Wireless LAN 802.11a/b/g, MOW2, Bluetooth - ATI Mobility Radeon X1600, Opptil 256 MB DDR2 dedikert skjermminne Koster 16000 hos Mamoz, lurer på om jeg skal trygle på mine knær om litt studentrabatt. (Husk nå at dette er HP's bedriftserie - kvalitet. Ikke noe jalla plastikksirkus som mange andre bærbare...) Takker for alle svar og meninger. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Sitter å vurderer en slik selv. Denne pc'n virker meget interessant, og har fått god kritikk i de testene jeg har lest. Det hadde vært fint med noen brukererfaringer fra dette forumet også. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Har du noen linker til tester? (Har bare funnet den hos notebookreview.com) Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Vel, det er den testen på notebookreview samt en del brukererfaringer jeg har lest. Erfaringene finner du på forumsiden til notebookreview og på notebookforums. Det blir nok en slik PC på meg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå